.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.cze.2025 04:04:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C3]Problem z klimatroniciem
PostNapisane: 08.mar.2007 18:24:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2007 15:42:50
Posty: 4
WITAM
MAM PROBLEM Z NAWIEWEM W ŚRODKU AUTA , GDY AUTO JEST ZIMNE NAWIEW DZIAŁA TAK JAK TRZEBA,ALE PO PRZEJECHANIU 5 KM WYŁĄCZA SIĘ I NIE MOŻNA GO WŁĄCZYĆ ,JEDNAK CZASAMI NA OSTRZEJSZYM ZAKRĘCIE ZAŁACZA SIE NA CHWILĘ.

Edited by JMM:Poprawnie nazywaj tematy i nie pisz z włączonym CAPS LOCK'IEM!!!!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2007 19:24:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Wine ponosi wentylator nawiewu . Komutator jest wytarty dosyc mocno wiec nie pomoze wymiana szczotek ani zadna kombinacja. Popatrz za innym wentylatorem w dobrym stanie i problem zniknie.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2007 19:28:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 19:02:43
Posty: 233
Lokalizacja: Łódź
Po edycji:
W C3, przeważnie wytarty komutator i szczotki. Rzadziej, niepewne złącza.

Wyjmowanie silniczka, bez rozszczelniania klimy - tekst "skompilowany" (z innego forum):
"Należy poluzować parownik klimatyzacji, mocowany czterema długimi wkrętami od strony pasażera (za schowkiem - trzeba go wyjąć).
Odsuwamy cały układ nieco w lewo i do góry, bez rozłączania węży. Czarna obudowa parownika leży na klejącym "kicie" - trzeba ją "rozbujać".
Odsunięcie wystarczy, żeby zdemontować bez niszczenia czarną rurę łączącą parownik z tunelem wlotowym dmuchawy.
Demontujemy tunel wlotowy (trzy wkręty) i wiatrak silnika jest w zasiegu ręki.
Silnik jest mocowany na wcisk, trzy paski gumy wzdłużnie (na obwodzie), z tyłu ma "zawleczkę". Jest też w dodatkowej, wyjmowanej osłonie z tworzywa.
Po zdjęciu "zawleczki" i odłączeniu przewodów, wyciągamy całość za wiatrak (miejsca jest na styk).
Złożenie musi być dość precyzyjne, przed i po przykręceniu tunelu wlotowego sprawdzamy czy nie ma "terkotania" - świadczy to ocieraniu się wirnika o obudowę.
Praca na ok. 3 godz., jak dobrze pójdzie.
Podobno nowy silniczek można kupić za ok. 160 zł, lub w hurtowni InterCars, za 100 zł." (dopisek: to cena promocyjna, nie wiem w jakim mieście).
Osobiście, usunąłem przestarzałą klimę i wymiana była prostsza.

Powodzenia

_________________
Audi 100 CS quattro 86


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: