.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.cze.2025 22:23:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [TT 1.8T 225KM] gaśnie zaraz po zapaleniu
PostNapisane: 18.mar.2007 14:38:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:10:25
Posty: 24
Witam
Mam Audi TT 1,8T 225 KM. Wiec tak zakupiłem rok temu spaloną TT. Kupiłem również druga po dzwonku. Poprzekładałem wszystko od tej po dzwonie do tej spalonej (zaczynając od oprzyżądowaniem silnika na głosnikach i przełacznikach kończąc) Niestety mam problem z odpaleniem auta. Tzn silnik kręci odpala na sekunde i gaśnie. Gdzie moze tkwić przyczyna takiego zachowania się silnika.
ps
Dodam tylko iż jeszcze wczesniej zakupiłem silnik od S3 wraz z instalacją(taki sam jedynie doprowadzenie powietrza z intercolera do kolektora było z innej strony ale kolektor został przełozony od TT) ale po podłączeniu wogole nic się nie działo tzn nawet nie podświetlały się zegary nie mówiąc o kręceniu silnika


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 14:40:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
IMMOBILIZER!

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 14:42:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:10:25
Posty: 24
ale cała elektronika łacznie z komputerami kluczykami stacyjkami zegarami było przełozone od jednego auta


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 15:08:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
bicker napisał(a):
ale cała elektronika łacznie z komputerami kluczykami stacyjkami zegarami było przełozone od jednego auta

No to błęda jakiegoś gdzieś zrobiłeś.
Zrób dopasowanie najpierw Immo do ECU i sprawdź jeszcze raz.
Który rocznik, bo nie podałeś.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 19:02:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:10:25
Posty: 24
szogun0 napisał(a):
bicker napisał(a):
ale cała elektronika łacznie z komputerami kluczykami stacyjkami zegarami było przełozone od jednego auta

No to błęda jakiegoś gdzieś zrobiłeś.
Zrób dopasowanie najpierw Immo do ECU i sprawdź jeszcze raz.
Który rocznik, bo nie podałeś.


diagnozował mi to znajomy i mówił ze napewno jest ok. rocznik TT to 2002
ps
jakim interfejsem robić takie rzeczy tzn dopasowywać immo itd


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2007 19:17:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Jak masz kod do Immo (login) to praktycznie każdym.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: