1.SPrawdzić ciśnienia w układzie po niskiej i wysokiej stronie - to da informację na temat pracy ukłładu
2.Co dwa - trzy lata, producent zaleca wymianę osuszacza - on może blokować pracę ukłądu
3.Dysza rozprężna (siedzi wciśnięta w przewodzie wysokiego ciśnienia tuż przed parownikiem) - może byc zablokowana zanieczyszczeniami i uniemożliwiac prawidłowa prace układu
4.Ilość czynnika w obiegu - MUSI być dokładnie taka, jak przewiduje prosucent - zwykle jest podana na naklejce od spodu maski
5.Pomiar temperatury na wylocie do kabiny - obiektywnie wykaże jaka jest sprawnośc termiczna. Klimatyzacja sprawna zapewni obniżenie temperatury między otoczeniem pojazdu, a nawiewem o 10 do 15oC
Nie chcę Cię martwić, ale bez specjalistycznego sprzętu się niestety nie obędzie...
_________________ Strzeżcie się Idów marcowych i debili u władzy!!!
|