.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.cze.2025 03:00:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S4 2.7T] Jak oszukać termometr?
PostNapisane: 21.maja.2007 21:29:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Jak w temacie bo pokazuje mi czsami na minusie i mi klimę jeb... wyłącza. Czujnik wymieniony na nowy i dalej to samo.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 11:13:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Sprawdz kable. Czujnik to po prostu termistor - taki rezystor, ktorego rezystancja zalezy od temperatury. Pewnie gdzies kabel nie laczy albo robi zwarcie, i przez to te przeklamania

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 13:53:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Tak jak pisałem, czujnik nowy i sprawa się powtarza tak samo jak ze starym, czyli to można wykluczyć. Od wtyczki do wnetrza samochdu przewody lecą w wiązce w oplocie z miliardem innych i w dodatku cieżko zlokalizować którędy są poprowadzone. Uwierz mi ,że pod maską S4 jest niezły Sajgon tak jest ciasno. Dodam,że po odłaczeniu czujnika temp. klima sie nie załącza, ale to noralne bo jest za duża opornośc.
Jakieś sugestie? Dodam,że po wejściu do aftka temp. z reguły jest ok, a potem niezależnie od czynników zew. oscyluje w granicach -3.5....+5 stopni.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 15:51:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Nie mowie ze to wina czujnika. Sprawdz kabelki ktore do niego ida. Moga byc przelamane wewnatrz izolacji. Ewentualne uszkodzenie bedzie przy samym czujniku lub przy wtyczce sterownika klimy. Ale raczej przy czujniku. Pociagnij mocno za kalbelki i sprawdz czy nie wyjda z izolacji. Najlepiej bylo by zmierzyc ich opornosc. Tak jak piszesz uklad mierzy rezystancje czujnika. Mimo ze czujnik jest sprawny i daje prawidlowa rezystancje, to do tego doklada sie jakas druga rtezystancja (zapewne gdzies na kablu albo zlaczu) i przez to sterownik widzi inna temperature niz jest w rzeczywistosci. Moze tez byc jakis zimny lut albo inne uszkodzenie samego sterownika. ALe najpierw sprawdz sam kabel. Nie musisz rozwalac wiazki - w srodku na pewno nic sie nie stalo :-)

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 16:05:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Przewody już ciągnąłem i nie widać uszkodzeń, wtyczka i styki w niej wyglądają jak nowe i dlatego jestem w kopce :zly: . Spróbuje jeszcze raz zastosować Twoje rady, ale.... :/

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 16:14:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
W takim razie zostaje juz tylko sam sterownik. Moze tam sie zrobil zimny lut. Najprawdopodobniej na nozce gniazda. Jesli masz lutownice to sprobuj poprawic tam luty

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 17:37:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
W którym miejscu jest ten sterownik, za zegarami?

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 21:01:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
Ja ostatecznie zamiast oszukiwac czujnik to bym pociągnąl nową instalacje do niego od zegarów. lepiej zeby ten czujnik banglał bo ci przy mrozie bałaganu narobi.
Takie moje zdanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: gdzie on jest?
PostNapisane: 22.maja.2007 21:18:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.maja.2007 03:01:42
Posty: 34
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gdzie jest ten czujnik? bo dzisiaj mi zafundował temperaturę -45 stopni co oczywiście spowodowało wyłączenie klimy i włączenie grzania :D

_________________
Audi A8 4,2 97r 160.000 czy 360.000 oto jest pytanie
Audi 100 C4 93r, jak druga skóra
Daewoo Tico 95r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2007 21:33:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
flavios napisał(a):
Ja ostatecznie zamiast oszukiwac czujnik to bym pociągnąl nową instalacje do niego od zegarów. lepiej zeby ten czujnik banglał bo ci przy mrozie bałaganu narobi.
Takie moje zdanie.
Święta racja. nie pomyślałem

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: gdzie on jest?
PostNapisane: 22.maja.2007 21:34:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
mariusbernard napisał(a):
Gdzie jest ten czujnik? bo dzisiaj mi zafundował temperaturę -45 stopni co oczywiście spowodowało wyłączenie klimy i włączenie grzania :D
Przed chłodnicami, pod zdeżakiem.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: