.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 09:49:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1.8 20V] Kilka błędów.
PostNapisane: 01.mar.2007 20:06:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Co oznaczają :

1 Fault Found:
01176 - Key
07-10 - Signal to Low - Intermittent


1 Fault Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent


Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 919 035 C
Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D07
Coding: 00442
Shop #: WSC 01111
No fault code found.



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 20:24:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Adam, a nie masz trudniejszych pytań.
Opisałem dokładnie gdzieś tutaj procedurę dopasowania Immo do ECU.
1176 oznacza słaby sygnał z kluczyka, czyli zacznij od poprawienia styków przy kostce cewki czytającej, tej przy stacyjce. polutyj też tamte konektorki do kabli i owiń wszysko ekranem z foliii alu.

17978 oznacza brak sygnału z immo do ECU i dlatego został on zablokowany. Pomaga dopasowanie Immo do ECU, napisz który rok samochodu, to podam, czy potrzebny jest pin do kluczyków czy nie.
Jeśli z Immo łączysz się przez adres 25, to nie jest do tego potrzebny pin.
Wchodzisz 25 Immobilizer, potem w adaptację (10) , kanał 00, jak się pyta o wartość to podajesz mu 0 i zatwierdzasz.
Masz dopasowane Immo do ECU, wyłączasz zapłon, włączasz i nie świeci się kontrolka na liczniku.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 20:38:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Z wrażenia nie użyłem szukaja.A i Autodata mi sie skończyła i nie mam jak tych błędów interpretować.
Anyway.

Problem w aucie mojego brata.Twierdzi że procedura była wykonana i wciaż jest brak efektów.

Poprosze go aby się zalogował i opisał co go boli.

Dzięki za info szogun0 :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Witam
PostNapisane: 01.mar.2007 21:29:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2007 20:43:32
Posty: 4
Lokalizacja: Londyn
Czesc, jak widzisz brat zabronil mi sie wyslugiwac nim wiec sie zarejestrowalem.
Niestety co do błędu probowalem go zlikwidowac podanym przez Ciebie sposobem, ale problem jest caly czas. Po prostu czasami zapala od razu a czasami za 5, 6 razem.
Słyszalem ze moge na nowo dopasowac kluczyki, znalazlem nawet info, tylko ze na temat rocznikow 1999 i nowsze wiec nie chce probowac.
Jesli masz jakies pomysly co do tego bede bardzo wdzieczny, bo angielski mechanik powiedzial mi ze z tym trzeba jechac do serwisu Audi, a koszt to ok 600 funtow.

_________________
Jesli masz problem z kompem moge bezplatnie pomoc przez e-maila david_szczepaniak@yahoo.co.uk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: jeszcze raz ja
PostNapisane: 01.mar.2007 21:30:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2007 20:43:32
Posty: 4
Lokalizacja: Londyn
Rocznik 1996 1.8 benzyna 20V automatic

_________________
Jesli masz problem z kompem moge bezplatnie pomoc przez e-maila david_szczepaniak@yahoo.co.uk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 23:25:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Spróbuj poprawić kabelki przy cewce, trzeba zdjąć obudowę przełącznika niestety.
I zmierz oporność cewki. Mogło się zdarzyć, że uszkodziła się i zbyt słabo odbiera sygnał.
Oporność cewki ma być w zakresie 20...25 Omów.

Jak masz pin do kluczyków to dopasowanie ich wygląda tak:
25 - Immobilizer -> 11 Login -> Wpisujesz 5 cyfr pinu (jak masz pin 4-cyfrowy to poprzedzasz go cyfrą 0) -> 10 Adaptacja -> Wybierasz kanał 01 -> podajesz liczbę wszystkich kluczyków, które chcesz dopisać np. 00003 jeśli masz 3 kluczyki -> Zatwierdzasz. ->
Jeśli wyświetliło ci napis o zapamiętaniu wartości i zgasła lampka, to masz 30 sekund na zaprogramowanie pozostałych kluczy, czyli:
Wychodzisz z Immo w programie,
wyłączasz zapłon, zmieniasz kluczyk i włączasz zapłon na co najmniej 1 sekundę. Potem następny kluczyk.

PS: Odczytaj PW.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2007 10:22:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2004 16:44:07
Posty: 65
Lokalizacja: Wawa
szogun0 napisał(a):
Spróbuj poprawić kabelki przy cewce, trzeba zdjąć obudowę przełącznika niestety.
I zmierz oporność cewki. Mogło się zdarzyć, że uszkodziła się i zbyt słabo odbiera sygnał.
Oporność cewki ma być w zakresie 20...25 Omów.

Jak masz pin do kluczyków to dopasowanie ich wygląda tak:
25 - Immobilizer -> 11 Login -> Wpisujesz 5 cyfr pinu (jak masz pin 4-cyfrowy to poprzedzasz go cyfrą 0) -> 10 Adaptacja -> Wybierasz kanał 01 -> podajesz liczbę wszystkich kluczyków, które chcesz dopisać np. 00003 jeśli masz 3 kluczyki -> Zatwierdzasz. ->
Jeśli wyświetliło ci napis o zapamiętaniu wartości i zgasła lampka, to masz 30 sekund na zaprogramowanie pozostałych kluczy, czyli:
Wychodzisz z Immo w programie,
wyłączasz zapłon, zmieniasz kluczyk i włączasz zapłon na co najmniej 1 sekundę. Potem następny kluczyk.

PS: Odczytaj PW.


Witam...podłączam sie pod temat....moj audi to a4 rok 95 silnik abc 2.6....i ja nie moge w zaden sposób podłączyć sie do immo przez vaga....czy zawracac sobie glowe cewka? Co moze być uszkodzone?

_________________
Rudaaaa A4 2.6 LPG - narazie VMAX 230 km/h


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 21:17:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Przeczyścić styki przycewce, poprawić ich wtyczki, najlepiej przelutować, potem wybrać adres 25, czyli puszka Immobilizera i dopasować sterownik. Problem na dłuższy czas powinien zostać rozwiązany.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: