.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.cze.2025 21:49:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S4 2.7T] Umarł FIS
PostNapisane: 06.mar.2007 13:49:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Działał, działał i zdechł.
Przez długi czas miałem zje... ABS i na FIS-ie non stop był o tym komunikat. Po kazdorazowym przekreceniu kluczyka pokazywała sie na moment temp zew. spalanie i takie tam pierdoły, ale po sek. już był znak uszkodzonego ABS-u. Na dzien przed wymainą pompy ABS zniknęło wszystko :/ i już tak zostało. Vaginowanie deski zegarów dało efekt w postaci nie odpalenia FIS-a nawet na moment, co ciekawe po uruchomieniu autka na moment pojawia sie OK i to jedyna rzecz jaką mażna dostrzec. Oczywiście wczesniej były na nim poprzeczne kreski, zanikał po rozgrzaniu i takie tam standardy do FIS-a przypisane, ale żeby tak całkiem odmówić współpracy po takim okresie oczekiwania na jakikolwiek komunikat(ABS zje.... przez 2 miechy :!: )to chiba świństwo z jego storony, nie uważacie :?:




Fuck nie tu umieściłem posta. :/
prośba do moda o przeniesienie

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2007 14:06:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sty.2005 21:04:26
Posty: 412
Lokalizacja: Kraków
Mam ten sam problem w takim samym aucie.

A czy jak na postoju wcisniesz lewy guziczek , to testuje ??

_________________
Audi S4 2,7 BiT AVANT



debnopodhale


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2007 14:52:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Bolkobrody napisał(a):
Mam ten sam problem w takim samym aucie.

A czy jak na postoju wcisniesz lewy guziczek , to testuje ??
Już pogadaliśmy, ale z tego co się orientuje to można naprawiać fisa ale taniej wychodzi zakup nowych zegarów :/

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2007 18:35:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sty.2005 21:04:26
Posty: 412
Lokalizacja: Kraków
Już jest wszystko w jak najlepszym porządku:) :peace: :peace:

_________________
Audi S4 2,7 BiT AVANT



debnopodhale


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2007 11:00:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Bolkobrody napisał(a):
Już jest wszystko w jak najlepszym porządku:) :peace: :peace:
Naprawiłeś :?:

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2007 22:54:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sty.2005 21:04:26
Posty: 412
Lokalizacja: Kraków
nie byl zepsuty :D :D :diabel: :diabel:

_________________
Audi S4 2,7 BiT AVANT



debnopodhale


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2007 18:25:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Bolkobrody napisał(a):
nie byl zepsuty :D :D :diabel: :diabel:

tylko OFF pewnie ;)
przycisk reset nie tylko resetuje wskazania :diabel:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2007 20:41:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
U mnie była ciekawa syt. FIS migał i się wyłączył po dniu niedomagania. Nacisnąłęm reset i wszystko bangladzi jak trzeba, no może nie wszystko, jest w ch... poprzecznych linii i po nagrzaniu zanika to co na nim jest , a jest min. błedna temp. :peace: inżynierowie z Ingolstadt :wpale:

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2007 23:16:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sty.2005 21:04:26
Posty: 412
Lokalizacja: Kraków
Bilu napisał(a):
Bolkobrody napisał(a):
nie byl zepsuty :D :D :diabel: :diabel:

tylko OFF pewnie ;)
przycisk reset nie tylko resetuje wskazania :diabel:


Zgadłeś :peace: :peace:

_________________
Audi S4 2,7 BiT AVANT



debnopodhale


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: