Opisywałem gdzieś, w skrócie aku miał 8,5V, po ładowaniu długo i na kablach auto odpala na max 30sekund i gaśnie. Aku chyba ma zwarcie. To było w wigilię.... Teraz nie ma prądu NIC. Nie działa nawet żarówka żadna w środku, centralna i .... bagażnika nie mogę otworzyć Ma przyjechać mechanik, podpiąc inny AKU pod alternator i odworzymy bagażnik, potem się zapoda inny aku - jak odpali i nie będzie gasł to zaprowadzę do mechanika i probnlemu nie ma, ale może też odpalac i zaraz gasnąc - tak podejrzewam. Co to wtedy może być?
A teraz dwie inne związane sprawy: 1) Czy da się tak zrobić zamek w bagażniku by go otwierać kluczykiem bez aku lub z zerowym aku? 2) Jeśli 1 = true to zapodam odcięcie prądu w bagażniku, jeśli ie to: 3) gdzie można dać totalne odcięcie w środku auta (czyli tam gdzie mogę wejść bez aku samym kluczykiem) prądu by było bezpiecznie?
Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
EDIT: Aku trup, bagażnik otworzony za pomocą podpięcia się z dołu pod alternator i masę silnika. Auto odpalało na kablach i gasło. Winne: paliwo chrzczone. Dolaliśmy 18l z BP i jest OK. Odpalone na kablach z 450A/60 Ah pojechało do mechanika na wymianę filtra paliwa i dotankowane po drodze do pełna (było 1/4 zbiornika)
Ma też naprawić zamek na kluczyk w tylnej klapie i zamontować odcięcie prądu zupełne gdzieś w okolicy klem.
OMIJAĆ stację benzynową w Serokomli !! Pokusiło mnie kiedyś zatankować za 200 wieczorem w niedzielę bo wiedziałem że stacja w Stoczku Łukowskim już nie będzie czynna jak będziemy ze wsi wracać (a tam zawsze tankowałem i było OK)
_________________ Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8 BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12 Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2 Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014 Морготх Leśny Dziadek
|