maciu napisał(a):
to o co pytasz to własnie suwak w prawo ewentualnie
dotknięcie pedału hamulca - wtedy masz naturalne hamowanko silnikiem
Suwak w prawo - za opór na Aus - tempomat wyłączony na amen. Z kolei naciśnięcie na hamulec tylko dezaktywuje tempomat (nadal ma w pamięci ostatnie ustawienie - można je przywołać suwakiem w lewo).
maciu napisał(a):
nie jestem tylko w tym momencie pewien czy można rozróżnić pozycje 3 i 5
Rozebrałem dziś przełącznik, bo suwak nie chciał łączyć jak należy. Sprawdzając go po złożeniu (na sucho) posiłkowałem się schematem i "odnalazłem" pozycję lekko na prawo od EIN - czyli pkt 3.
maciu napisał(a):
nie przypomina sobie żeby tam była pozycja inna niż całkowite wyłączenie
ale to szczegół
Suwak w pozycji włączonej ma styk na lewo i prawo od pozycji Ein. Aus oczywiście też - za oporem.
Dla potomnych:
przycisk FIX łaczy styki 4 i 3 w gnieździe pająka;
suwak w lewo - łączy styki 4 i 2;
suwak w lewo i EIN - styki 1 i 6;
suwak w lewo, EIN i w prawo - styki 4 i 5.
suwak na AUS - nic nie łączy
Pytanie - czy da się dźwigienką tempomatu zmniejszać zadaną prędkość?