.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lut.2025 19:54:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4] podświetlanie przycisków środkowych
PostNapisane: 04.paź.2017 18:37:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Witam

Narobiłem sobie dzisiaj bajzlu w 100tce, wymieniłem nagrzewnicę i składając w pośpiechu zamieniłem kostkę włącznika od regulacji świateł z przeciwmgłowym i stopił mi się kabelek niebiesko-czarny idący do podświetlania pokrętła od regulacji świateł i teraz chciałbym pozbyć się w nim napięcia ale nie wiem gdzie szukać jego początku?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4] podświetlanie przycisków środkowych
PostNapisane: 06.paź.2017 09:50:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10349
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Początek jest prawie zawsze w skrzynce bezpieczników, nie mniej jednak na moje oko trzeba wywalić dechę , i pruć wiązkę idąc po tym kabelku. Bo jak się przypalił na całej długości, to gdzieś po drodze mógł też opalić sąsiednie przewody, w efekcie możesz spalić starego dziada, a do tego np, chałupę ;)

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4] podświetlanie przycisków środkowych
PostNapisane: 06.paź.2017 11:58:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
mały v8 napisał(a):
Początek jest prawie zawsze w skrzynce bezpieczników, nie mniej jednak na moje oko trzeba wywalić dechę , i pruć wiązkę idąc po tym kabelku. Bo jak się przypalił na całej długości, to gdzieś po drodze mógł też opalić sąsiednie przewody, w efekcie możesz spalić starego dziada, a do tego np, chałupę ;)


Właśnie jak na złość wszystko prawie idzie do skrzynki bezpieczników i przekaźników a te wymacałem, że idą w prawo pod całym zespołem wentylacji, z drugiej strony wiązka wychodzi ale nie widzę tego kabla więc w sobotę wywalam jeszcze całe pudło z nagrzewnicą i będę szedł po kablu bo widać, że się cały sfajczył inaczej nie będę spać spokojnie tym bardziej, że po rozlanej nagrzewnicy wszystko dobrze nie wyschło, 11lat trzymać auto i spalić przez jeden kabel to dopiero deprecha :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4] podświetlanie przycisków środkowych
PostNapisane: 06.paź.2017 18:39:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10349
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Klemę zdejmuj jak nie jedziesz. ;)

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4] podświetlanie przycisków środkowych
PostNapisane: 06.paź.2017 19:01:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2012 15:53:06
Posty: 2172
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Auto: 100 C4 Avant Quattro 2.8E Automat
Bardzo śmierdząca sprawa z tym kabelkiem. Na 100% nadtopił izolację sąsiadujących z nim kabelków. Trzeba to wszystko elegancko powymieniać. Nie Baw się w taśmy izolacyjne itp. Weź kawał wiązki ze szrotu i Wlutuj nowe przewody, lutowane miejsca Zabezpiecz termokurczką. Ja, gdy wymieniałem nagrzewnicę, zrobiłem "myk". Siedzi u mnie obudowa z elektryczną nagrzewnicą od diesla. Nawiew gorącego powietrza na szybę mam od razu, po uruchomieniu samochodu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4] podświetlanie przycisków środkowych
PostNapisane: 07.paź.2017 11:35:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
mały v8 napisał(a):
Klemę zdejmuj jak nie jedziesz. ;)


auto stoi, klema odpięta

Energy napisał(a):
Bardzo śmierdząca sprawa z tym kabelkiem. Na 100% nadtopił izolację sąsiadujących z nim kabelków. Trzeba to wszystko elegancko powymieniać. Nie Baw się w taśmy izolacyjne itp. Weź kawał wiązki ze szrotu i Wlutuj nowe przewody, lutowane miejsca Zabezpiecz termokurczką. Ja, gdy wymieniałem nagrzewnicę, zrobiłem "myk". Siedzi u mnie obudowa z elektryczną nagrzewnicą od diesla. Nawiew gorącego powietrza na szybę mam od razu, po uruchomieniu samochodu.


Myślałem o tym ale użytkownicy AELi piszą, że dużo prądu to ciągnie. Sąsiednie kable się nie nadtopiły, jedynie się przykleiła izolacja z tego kabla ale mogę je na spokojnie powymieniać, mam trochę kabli bo szwagrowi wyciąłem trochę wiązki z A4 B6

EDIT:

Tak jak sądziłem, przewody od podświetlania przycisków łączą się pod samym zespołem wentylacji. Na szczęście nie wyglądało to aż tak, źle, dla świętego spokoju wymieniam 5 przewodów. Dostęp w miarę dobry, miejsca dużo.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 77 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: