Witam. Pacjent oporny, ale ja go zmęczę. Auto z ori kluczykiem na podczerwień. Wymienione baterie (pilot działa) dochodzi do procedury kodowania kluczyka:
1) Włączyć zapłon (kluczykiem nie kodowanym innym) 2) Zamknąć auto mechanicznie (kluczykiem, który ma być kodowany) 3) Wciśnięcie przycisku na pilocie i nadanie sygnału podczerwieni. Zostanie to potwierdzone sygnałem dźwiękowym 4) Po przerwie około 5 sekund należy ponownie wcisnąć przycisk na kluczyku. Spowoduje to otwarcie auta i zakończenie programowania tego kluczyka
Bułka z masłem... Wszystko fajnie pięknie 3 punkt sygnał dźwiękowy charakterystyczne kwiknięcie zarzynanego prosiaka...
i 4 punkt...
Próbowałem już w rożnych wariantach... 1 sekudna 2 sekudny 3 sekudny 4 sekundy ze stoperem 5 sekund 6 sekund i na wszelkie możliwe sposoby... Nie jestem w stanie otworzyć auta z kluczyka na podczerwień...
Może ktoś spotkał się już z takim reliktem przeszłości zamka centralnego i ma jakieś pomysły co z tym fantem zrobi? Oczywiście sam też będę kombinował ale chwilowo nie mam pomysłu od czego zacząć...
Z tego co widzę czujnik podczerwieni działa bo odbiera sygnał z podpunktu 3... Teraz pytanie czy za otwarcie i wzbudzenie sygnału otwarcia z podczerwieni jest odpowiedzialny inny układ sterownika w centralce i może on jest uszkodzony? Ktoś jakieś pomysły?
Oczywiście od razu uprzedzam iż procedura kodowania jest dokładnie przetłumaczona z niemieckiego V.A.G Service...
|