.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.sty.2025 23:56:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2003 00:21:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Mariusz rozebralem zegary.Znalazlem to cos na trzech stopkach ma nawet taka blaszke chyba do chlodzenia.dolna stopka leci do pinu nr 1 srodkowa do pinu nr 4 a ta gorna dochodzi do lewej zaroweczki i do nastepnych, potem trudno powiedziec.Ustalilem tez ze pin 6 leci prosto do voltomierza.Piny opisalem ci wedlug tego drugiego zdjecia czyli tego:

http://bilo77.republika.pl/wtyczka2.jpg

Mariusz jesli to ci pomoglo to napisz wedlug tego zdjecia co jak polaczyc tzn wiem juz gdzie czujniki i gdzie minus.Problem jest w sumie tylko z pinami 1,4 i 6.Oznaczenia wedlug mojego zdjecia oczywiscie

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2003 14:49:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Wlasnie byl u mnie Szosti z kumplem (chyba Kajtkiem) i bawilismy sie z VAGiem w Golfie. Szosti dal mi nowe zegary takie jakie masz Ty i Ja. A wiec tak. Pin numer 1 jest po prawej na gorze, pin numer 4 jest po lewj na dole a pin nr. 6 jest po prawej na dole. Wedlug schematu i mojego opisu powinienes podlaczyc - i ma dzialac. U Szostiego bedziemy podlaczac nowe zegary jak bedzie chwila czasu i pradu w garazu. :D Stare chyba sprzeda a wiec chyba mozna robic liste chetnych. :P
Tak wiec zmien na swoim rysunku oznaczenia pinow na te co ja teraz podalem.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2003 15:05:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Ok wielkie dzieki :D Teraz juz wiem co i jak z kablkami.Bedzie chwilka czasu to sie to zrobi :D

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2003 16:09:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2003 19:57:49
Posty: 355
Lokalizacja: ReZaCzOLeNd
...nie nie, ja tez juz mam od B4... :diabel: :P :P :P

...bez jakiegos tam drewna , zwanego dalej hebanem.... :P :P :P

...a jak ktos chce kupic te od B3 to niech da znaki...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2003 14:19:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
:D Dzisiaj robilem test zegarkow.....wlozylem wtyczke do gniazda zapalniczki :D minusik do minusika na zegarach potem plusik do nr6 i voltomierz ozyl!!!!!! potem troche ze stachem przylozylem plusika do nr4 i nic no ale juz przy 6 plusika nie bylo...no to dotknolem plusikiem nr1 i zapalily sie zaroweczki....troche cienko sie palily ale dzialaly....Mam nadzieje ze niczego nie popsulem :): :):

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2003 17:13:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
uporzadkujcie troche te informacje, bo tego balaganu to juz nikt chyba nie zrozumie... :P :diabel:

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2003 17:18:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
bilo - czekamy wqiec na prawdziwe rezaczowe foto story "jak dobrze zrezac dodatkowe zegary" dla potomnosci zeby nie bylo zadnych niedomowien

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2003 18:19:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
:D OK TO MA BYC TAK ->

Na poczatek objasniam wtyczke.Cyferki sa zgodne z opisem Mariusza ktory pozwole sonie przycytowac :D

http://bilo77.republika.pl/wtyczkaok.jpg

Terazr cytat:

"Schemat: http://mdelectro.w.interia.pl/Gauges.pdf

3 - do masy,
6 - podlaczasz do + przez stacyjke (czyli tzw. zaplon) - moze to byc bezpiecznik 12,
2 - do czujnika cisnienia oleju,
5 - do czujnika temperatury oleju,
4 - pod bezpiecznik 14, napiecie pojawi sie kiedy wlaczysz swiatla
1 - podlaczasz do podswietlania zapalniczki (jezeli jest z regulacja) lub podswietlania nagrzewnicy - czegos co jest z regulacja podswietlania."


Teraz czujniki by Rezacze

Cisnienie oleju: Dwustykowy 0-5/0.3bar nr wg ETKA 035919561
Temp oleju 0-180st niebieski jednostykowy nr wg ETKA 049919563B

Ten od temp to taniocha ale od cisnienia to tyle co zegarki kurka :):


dziekuje wszystkim za pomoc :!:

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2006 17:38:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2006 17:28:21
Posty: 4
Witam wszystkich - z gory sorrka ze odkopuje takiego posta "nekrofila" :D ale mam male pytanko do tych co zakladali te dodatkowe zegary do swoich audiczek :)

Mianowicie Wszystko ładnie jest juz opisane ale zastanawia mnie tylko jedno - pod co podpiac czujnik ładowania akumulatora - Bo przy opisie wtyczki dodatkowych zegarow (piny od 1 do 6) nie jest nic wspomnianego o kabelku od ładowania aku :|

Czy moglby mi ktos z was pomoc i sprowadzic na dobry tor myslenia cobym mogl sie cieszyc nowymi zegarkami w swoim auci ??

Z gory za pomocne odpowiedzi wielkie dzieki - pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2006 18:57:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
wszedzie tam gdzie po zaplonie pojawia sie napiecie, a takich miejsc znajdziesz cala mase (np. zapalniczka).

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2006 19:26:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2006 17:28:21
Posty: 4
Bilu no ok - ale ktory kabelek wychodzacy z tych dodatkowych zegarow mam podlaczyc np. do tej zapalniczki zeby dzialal wskaznik ładowania akumulatora ??



Pytam bo w tym opisie nie ma wzmianki o zadnym kabelku ktory nalezy podpiac pod cos aby zegar z ładowaniem aku dzialal ?? -- > 1 - podłączasz do podświetlania zapalniczki (jeżeli jest z regulacja) lub podświetlania
nagrzewnicy - czegoś co jest z regulacja podświetlania.
2 - do czujnika ciśnienia oleju,
3 - do masy,
4 - pod bezpiecznik świateł albo pod kabel na którym napięcie pojawi się kiedy włączysz
światła
5 - do czujnika temperatury oleju,
6 - podłączasz do + przez stacyjkę (czyli tzw. zapłon)


Czy moze ten wskaznik bedzie juz dzialal po tym jak podlacze kabel pod + ze stacyjki ??

Pytam bo nie chce niczego popsnac a i chcialbym zeby mi wszystko dzialalo - dzieki za odp

;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2006 19:28:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
6 jest odpowiedzialna za wskazanie napiecia

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2006 23:03:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2006 17:28:21
Posty: 4
Bilu dzieki serdeczne - teraz pozostaje mi przystapic do montazu - Jeszcze raz dziki i pozdrawiam ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2006 23:48:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2006 17:28:21
Posty: 4
Witam - to jeszcze raz ja ;) Zegarki juz zainstalowane tylko mam jeszcze jedno male pytanko do znawcow - w ktorym miejscu jest czujnik temp. oleju w audi 80 z silnikiem 1.8 na pelnym wtrysku ?? (gdzie go powinien byc zainstalowany ?? to jest czujnik jednokabelkowy ?? )

Jesli ktos wie to prosze o podpowiedz - dzieki i pozdrawiam serdecznie ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2006 15:57:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2006 22:05:39
Posty: 16
Lokalizacja: warszawa
Witam motiruję dodatkowe zegarki do b-4 wszysko jest jasne oprucz czujnika temperatury gdzie hwasa wkręcić..? proszę o pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2006 23:35:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Ogis -> podaj oznaczenie silnika i rocznik audioli
ME110 -> przydaloby sie dowiedziec co to za B4 - silnik, jego oznaczenie, rocznik

Jeżeli dostane te dane to zerkne w etce gdzie to powinno siedziec

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2006 16:39:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2006 22:05:39
Posty: 16
Lokalizacja: warszawa
witam dzięki za odzew moje audi to B4 1993 2,0 l bęzyna silnik ABT będę wdzięczny za pomoc apropos czujnika temperatury tzn. jego miejsca w tym motorze :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2006 20:15:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2005 20:30:34
Posty: 662
Lokalizacja: Team Audi Suwałki
Auto: A4 B5 1.8TQ Avant
ME110 napisał(a):
Witam motiruję dodatkowe zegarki do b-4 wszysko jest jasne oprucz czujnika temperatury gdzie hwasa wkręcić..? proszę o pomoc

W podstawie filtra oleju obok czujnika jest wkręcona zaślepka na imbus, którą trzeba wykręcić (podobno najlepiej na zimnym silniku) i w to miejsce wkręcić czujnik temp. oleju.

_________________
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT '94 "Limited Edition" - 5.2005->5.2009 http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/644756.html
A4 1.8T (AEB)Q Avant '97 - 5.2009->... http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
Saab 9-3 1.8i (Z18XE) SC '05 - 8.2019->11.2020
Volvo C30 2.0 HDI (D4204T) '08 - 11.2020-
TEAM AUDI SUWAŁKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 22:53:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2006 22:05:39
Posty: 16
Lokalizacja: warszawa
dzięki bardzo wszystko hula jak holera :piwo: duży browar dla pomagierów szkoda że wirtualny pozdrawiam !!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2006 16:01:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2006 22:05:39
Posty: 16
Lokalizacja: warszawa
Czy ktoś ma pojęcie jaką temperaturę powinien pokazywac wskażnik temp. oleju (zastosowałem jedno stykowy niebieski 049 919 536 B) po dłuższej jeżdzie ledwo dygnoł ponad 60 st silnik przecież był nagrzany.Czy przyczyną może być sam wskażnik czy też miejsce jego wkręcenia (obok czujnika ciśnienia był zaślepiony otworek i tam go zasaddiłem ten czujnik)
Pozdrawiam :632:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: