.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 04:48:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 10:50:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Dzieki Mauzerus. Generalnie ustawienie rozrzadu mam cacy - caly komplet poszedl do wymiany po kupnie. Pojade do kumpa to mi sprawdzi kable - poswiecilem sie i trzymalem je rekami - nic nie kopie - to taki wstepny test hehe dzisiaj sprobuje jezykiem :P Generalnie moje problemy nie sa wielkie - to tylko takie duperelki, ale fakt faktem silnik na luzie moglby pracowac rowniej. Ostatnio po zatankowaniu zwyklego 98 bez udziwnien w stylu BP/Shell/Statoil zaczelo chodzic rowno, czasem tylko cos zatelepie - moze byc cos z knock sensorami i przestawiajacym sie katem zaplonu ?? Najbardziej mnie wkurza przeginanie wolnych....czasaaami nawet zgasnie, raz w tygodniu.

Wydaje mi sie, ze podcisnienia mam ok - wymienialem kierownice powietrza i wszystko zlookalem wtedy i jest podlaczone. A do czego jest tam jeszcze podcisnienie ? Jest obejscie przepustnicy na nim jest ISV - to do stabilizacji wolnych. Do kierownicy powietrza miedzy MAF a przepustnica zapierdziela od spodu jeszcze jeden wezyk - mysle, ze to odma. Wiecej rurek nie widzialem.

Z tym potencjometrem przepustnicy tez tak myslalem, wpadne do emciora to obadamy jesli znajdziesz czas.

Jesli mowisz o ukladzie dopalania oparow z weglem aktywnym - to u mnie tego w ogole nie ma - tak samo jak kata. Byc moze jest to jakos inaczej zorganizowane - nie rozkminiam tej czesci auta jeszcze. Przybedziesz rakiata do emciora to podjade i Cie pomecze :)

O co chodzi z ta klapa w dolocie ? Myslalem ze zapodawaniem wiekszej ilosci powietrza na wolnych zajmuje sie selenoid wolnych obrotow (ISV) odpowiednio sterowany przez ECU przy niskim wskazaniu czujnika temp. zewnetrznej.
A juz wiem o co moze chodzic z ta klapa. Chodzi o dostarczanie cieplego powietrza ogrzanego przez kolektor kiedy motor jest zimny ?? O fak, gdybym to mial caly czas otwarte nie byloby fajnie....ale generalnie performance silnika oceniam bdb. Takiego 2.0 to jeszcze nie mialem :)


Chcialbym sie troche podszkolic wiec bede wdzieczny jesli powyjasniasz mi tego troche :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 09:02:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 12:43:25
Posty: 150
Lokalizacja: szczecin
objawy w cq20v jak wyzej

NAPRAWIONY! - sukces, przy okazji znalazlem warsztat ktory juz zawsze bedzie robil moje 7a


co bylo? vag nie wyblyskal bledow - sprawdzali na piechotę:
wymieniono lambde(faktycznie byla do wymiany - jakas leniwa byla)
wymieniono czujnik polozenia walu (cieply) - wogole nie chodził
wymieniono modul zaplonowy (uzywka za 80 zl) - zostanie na zas bo moj byl dobry...

przyczyną błędów bylo za male natezenie pradu na module. jakis baran podlaczyl samorobke antykradziez nie do tych kabli i stad silnik wariowal (lacznie z czasami wtrysku)

takze albo trzeba wiedziec gdzie sie wciac z samoroba albo wogole jej nierobic bo to przyczyna przyszlych klopotow

pzdr

_________________
STARA MIŁOŚĆ NIE RDZEWIEJE BO JEST OCYNKOWANA
coupe quattro b3 2.3 10v - do 2004
coupe quattro b2 2.3 10v - do 2005
coupe gl b2 1.6 8v - do 2006
coupe gt5s b2 1.9 10v - do 2007
coupe quattro b3 2.3 20v - do 2008
s6 avant c4 4.2 dużo v - od 2014


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 09:03:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 12:43:25
Posty: 150
Lokalizacja: szczecin
objawy w cq20v jak wyzej

NAPRAWIONY! - sukces, przy okazji znalazlem warsztat ktory juz zawsze bedzie robil moje 7a


co bylo? vag nie wyblyskal bledow - sprawdzali na piechotę:
wymieniono lambde(faktycznie byla do wymiany - jakas leniwa byla)
wymieniono czujnik polozenia walu (cieply) - wogole nie chodził
wymieniono modul zaplonowy (uzywka za 80 zl) - zostanie na zas bo moj byl dobry...

przyczyną błędów bylo za male natezenie pradu na module. jakis baran podlaczyl samorobke antykradziez nie do tych kabli i stad silnik wariowal (lacznie z czasami wtrysku)

takze albo trzeba wiedziec gdzie sie wciac z samoroba albo wogole jej nierobic bo to przyczyna przyszlych klopotow

pzdr

_________________
STARA MIŁOŚĆ NIE RDZEWIEJE BO JEST OCYNKOWANA
coupe quattro b3 2.3 10v - do 2004
coupe quattro b2 2.3 10v - do 2005
coupe gl b2 1.6 8v - do 2006
coupe gt5s b2 1.9 10v - do 2007
coupe quattro b3 2.3 20v - do 2008
s6 avant c4 4.2 dużo v - od 2014


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2007 19:26:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2006 02:02:09
Posty: 36
Lokalizacja: Wrocław
Mam problem, gdyz zniknela mi iskra, mialem taki problem poprzednio ale znikala tylko na cieplo wymienilem przewody swiece kopulke halla sprawedzilem i cewke wszystko oki poprostu sygnal znikal miedzy hallem a modulem cewki, elektryk problem znalazl zlutowal kabel i maszyna latala dwa miesiace i teraz znow iskra znikla po trzecim zagrzaniu juz na dobre wszystko dziala jak powinno tylko sygnal znow znika po drodze wiec mam pytanko o schemat http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1990/90/WIRING%20DIAGRAMS/fig02.pdf otoz postanowilem wymienic nieszczesny przewod na nowy tylko niewiem gdzie on podaza czyli co to jest Ignition Control Unit i gdzie on sie znajduje w B3 7A sedan

_________________
Carna strzała 90 2.3 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: