.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.sty.2025 23:53:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2006 16:50:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Pogon auto po 160-180 km/h to zobaczysz 130 stopni. Normalnie ledwo sie wychyla i dobrze.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2006 22:36:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2006 22:05:39
Posty: 16
Lokalizacja: warszawa
Nie pomyślałem o tym -jutro popędzę "Pusię" zobaczymy może zaryksztosuję .
Bilu dzięki za pomysła. :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2006 18:36:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2006 22:05:39
Posty: 16
Lokalizacja: warszawa
Panowie Rezacze mam problem z czujnikiem ciśnienia dwustykowym (wkręciłem go zamiast jedno stykowego silnik ABT 2,0 93r.) i zaczeły się jajka kontrolka ciśnienia na desce nie chciała zgasnąć na dodatkowych zegarkach przy wolnych obrotah było 2 -3 bara dodając gazu strzała wywaliła po za skalę połączyłem konektor od czuj.jedno styk. z konektorem od zegarków (drugi został wolny) kontrolka na szfie zgasła ale po dodaniu gazu na wolnych obrotach się pali .Czy ten drugi konektor trzeba gzieś jeszcze wetknąć ? czy może czujnik jest padnięty? :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2006 07:12:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2005 20:30:34
Posty: 662
Lokalizacja: Team Audi Suwałki
Auto: A4 B5 1.8TQ Avant
A po co połączyłeś te przewody ze sobą :?: W czujniku masz dwa wyjścia i powinieneś podłączyć dwa przewody: jeden od czujnika który był zamontowany wcześniej a drugi od manometru, który musiałeś dorezać. Jeśli nie trafiłeś z podłączeniem to trzeba było tylko zamienić przewody miejscami na czujniku :!:

_________________
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT '94 "Limited Edition" - 5.2005->5.2009 http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/644756.html
A4 1.8T (AEB)Q Avant '97 - 5.2009->... http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
Saab 9-3 1.8i (Z18XE) SC '05 - 8.2019->11.2020
Volvo C30 2.0 HDI (D4204T) '08 - 11.2020-
TEAM AUDI SUWAŁKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2006 12:21:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2006 22:05:39
Posty: 16
Lokalizacja: warszawa
Musiałem połączyć te przewody ponieważ jak był każdy osobno to był bajzel, nie gasła kontrolka ciśnieniowa oleju na szafie a na dodatkowych zegarkach i tak strzała wyskakiwała poza skale po dodaniu gazu dopiero po połączeniu tych dwóch przewodów kontrolka na szafie gasła i za chwilę znowu sie zapalała. Pozdro :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2006 14:47:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2005 20:30:34
Posty: 662
Lokalizacja: Team Audi Suwałki
Auto: A4 B5 1.8TQ Avant
A próbowałeś zamieniać przewody miejscami :?:
A może wykręciłeś nie ten czujnik jednopinowy :?:
Jak zachowuje się wskazówka manometru na wolnych obrotach :?: Po dodaniu gazu musi się wychylać, u mnie wychyla się za ostatnią kreskę na obrotach pow.2000.
Przewód od czujnika jednopinowego powinien być koloru jasny niebieski z cienkim czarnym paskiem, czujnik chyba brązowy.

_________________
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT '94 "Limited Edition" - 5.2005->5.2009 http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/644756.html
A4 1.8T (AEB)Q Avant '97 - 5.2009->... http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
Saab 9-3 1.8i (Z18XE) SC '05 - 8.2019->11.2020
Volvo C30 2.0 HDI (D4204T) '08 - 11.2020-
TEAM AUDI SUWAŁKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2006 08:57:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2006 22:05:39
Posty: 16
Lokalizacja: warszawa
Witam :peace: zamieniałem przewody i wskazówka odrazu leciała poza skalę nawet gdy nie pracował silnik, umie też powyżej 2000 obr,. Wychyla się poza ostatnią kreskę (przy zimnym silniku tak samo) na wolnych Obr. Jest między 2 a 3 i wtedy zapala mi się ta nieszczęsna kontrolka na szafie- dodam gazu gaśnie.Czujnik jednostykowy wykręciłem na pewno właściwy był na nim oczywiście kabelek jasno niebieski z czarnym paskiem. Może czujnik jest padaczka , bo ciśnienie wmotorze na pewno jest" ok", czy jest jakieś inne miejsce żeby zapakować ten dwustykowy.
Czy te wskazania sa u wszystkich jednakowe ,bo prawdę mówiąc jest to troche do bani że jadąc z obrotami powyrzej 2000 brakowało skali na zegarku.
Czekam na jakieś wici . pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2006 13:07:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2005 20:30:34
Posty: 662
Lokalizacja: Team Audi Suwałki
Auto: A4 B5 1.8TQ Avant
Witam! Objawy które opisałeś mogą być spowodowane awarią drugiego czujnika 1-no pinowego, który odpowiada za pomiar ciśnienia przy ok.1800-2000 obr./min. Jeśli ciśnienie jest nizsze niż 1,8 bar przez chyba 1-2 sekundy to zapala się kontrolka i powinien piszczeć brzęczek. Poszukaj na forum, nie tak dawno było to opisywane.

_________________
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT '94 "Limited Edition" - 5.2005->5.2009 http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/644756.html
A4 1.8T (AEB)Q Avant '97 - 5.2009->... http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
Saab 9-3 1.8i (Z18XE) SC '05 - 8.2019->11.2020
Volvo C30 2.0 HDI (D4204T) '08 - 11.2020-
TEAM AUDI SUWAŁKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2006 14:20:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2006 22:05:39
Posty: 16
Lokalizacja: warszawa
A ja nie wiem nic o drugim czujniku bo ten który był nad filtrem oleju to go wykręciłem i w jego miejsce zaaplikowałem dwustykowy pozatym przed tą zamianą nie było problemów z kontrolką . :(::


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2006 23:15:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2006 22:05:39
Posty: 16
Lokalizacja: warszawa
Witam SYLWIASTY czy ten dodatkowy czujnik jest pod chłodnicą oleju przy filtrze ?jest do niego podłączony przewód biały z czarnym paskiem. Zamieniłem czujniki z powrotem (te nad filtrem oleum) kontrolka zachowywała się jak poprzednio tzn. gaśnie. Czy możliwe jest że mam zły czujas dwustykowy dlatego to nie hula. Przyznam że tracę zajawkę do tych zegarków sporo szmalu a efektu pici. :banghead: Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2006 08:18:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2005 20:30:34
Posty: 662
Lokalizacja: Team Audi Suwałki
Auto: A4 B5 1.8TQ Avant
Witam! Ten drugi czujnik powinien byc wkrecony od spodu przy filtrze (koloru przewodu nie pamietam ale czujnik jest koloru bialego). Sprawdz oznaczenia na tym czujniku dwustykowym. Powinny byc podane cisnienia, tzn. 0.3 / 0-5 bar, nr czujnika masz podany na poczatku tematu. Proponuje wkrecic 2 pinowy czujnik w miejsce tego drugiego jednopinowego podlaczyc, ewentualnie zamienic przewody miejscami na czujniku dwupinowym i sprawdzic co sie bedzie dzialo.

_________________
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT '94 "Limited Edition" - 5.2005->5.2009 http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/644756.html
A4 1.8T (AEB)Q Avant '97 - 5.2009->... http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
Saab 9-3 1.8i (Z18XE) SC '05 - 8.2019->11.2020
Volvo C30 2.0 HDI (D4204T) '08 - 11.2020-
TEAM AUDI SUWAŁKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2006 16:01:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2006 22:05:39
Posty: 16
Lokalizacja: warszawa
Lecę rezać tylko motur trochę przestygnie :064: zobaczymy co będzie jeżeli nie to będziemy wytężać muzgi dalej Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Zmiana zegarów w a6 c4
PostNapisane: 17.sty.2007 17:52:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.paź.2006 17:00:44
Posty: 24
A jak to jest ze zmiana zegarow w a6 c4 2.5 tdi? Mam deske z 4 zegarami a chcialbym miec 7 (dadatkowo zegarek, temp oleju, ladowanie). Jakie sa koszty i czy kosztuje to duzo roboty? Zapewne trzeba dokladac jakies dodatkowe czujniki i prowadzic do deski dodatkowe przewody? Bo pewnie nie ma gotowych wtyczek do podpiecia pod dodatkowe zegary:P. Dzieki za pomoc.

_________________
Audi b4 Avant TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2007 23:41:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2006 15:42:50
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrzeszów
W takim razie ja tez podlacze sie dotematu :peace: Czy moze mi ktos powiedziec gdzie nalezy wkrcic czujniki od dodatkowych zegarów a b4 tdi??Bilu twierdzi ze nie obejdzie sie bez zmainy podstawy filtra oleju :/ Przerabial to ktos moze w swoim 1Z i moze pomóc :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2007 22:15:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2005 19:02:14
Posty: 870
Lokalizacja: Lublin
Tak...Bilu przerabiał, dlatego kup podstawę od V8 i wymień

_________________
B4 1,9TD AAZ sedan
B4 2,6 V6 ABC quattro avant Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2007 21:10:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
cobra napisał(a):
Tak...Bilu przerabiał, dlatego kup podstawę od V8 i wymień

nie "przerabial" tylko "drazyl temat" i nie V8 tylko V6 :):

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2008 13:27:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.wrz.2005 21:36:47
Posty: 15
Lokalizacja: Turek
Na wstępie przepraszam za odgrzebanie starego tematu, ale po co zakładać nowy...
Zamontowałem sobie dodatkowe zegary do B4 z silnikiem 1Z i mam problem z kontrolką od ciśnienia oleju.
Wskaźnik pokazuje dobrze, na wolnych obrotach jest na 2 a po dodaniu gazu wskakuje na 5.
Problem tkwi w kontrolce oleju ponieważ powyżej 2000obr. zapala się i bzęcy:/
Zamieniałem kable w czujniku, wtedy kontrolka się nie zapala, ale wskaźnik wychyla się maksymalnie w prawo i nie reaguje na obroty :/
Co jest grane:?: :?: :?:
Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Pozdrawiam

_________________
Audi B4 Avant 1.9TDI :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 17:27:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sie.2007 20:14:10
Posty: 136
Lokalizacja: Allenstein
Auto: B4AvantQ
Takie pytanko.
Kto z was ma w w Audi 80 z silnikiem 2,3 NG zamontowane dodatkowe zegary?
Mógłbym poprosić o foto miejsca wkręcenia czujnika temperatury oleju?
Pstryknąłby ktoś mi u siebie w NG wkręcony czujnik gdzie on siedzi?

Bo na tym obrazku z ETKI który wrzuciłem kilka postów wcześniej nie widać dokładnie miejsca gdzie on ma być wkręcony.
Obrazek

Jednego jeszcze nie kleję.
Wcześniej ktoś podawał że taki ma być czujnik temp oleju.
Obrazek

Z kolei są jeszcze takie czujniki
Obrazek

Taki sam zakres pracy.
Nawet na obrazku z ETKI wygląda podobnie jak ten drugi.
Chociaż jestem bardziej niż pewny że to ma być ten pierwszy.

_________________
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą...najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem... "
Obrazek
-> 80 B4 2.3 10V - było
-> 80 B4 2.8 Q Avant - Stoi pod kocykiem
-> A4 B5 1.8T Q Avant - Wozi na co dzień


Ostatnio edytowano 10.kwi.2011 11:47:19 przez eSPe, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: