tu masz konkretne wymiary otworu na łapę podłokietnika na upartego można wyciać bez demontażu tunelu środkowego..
tutaj widać śruby i wkręty mocujące..
demontaż i montaż tunelu...
1 - Konsola środkowa
Wymontowanie:
- Wymontować środkowy podłokietnik
- Wymontować osłonę przy dźwigni przełączania zakresów /- biegów
- Wymontować radio
- Wymontować jednostkę obsługi i wskazań układu klimatyzacji
- Zdjąć osłonę przełączników
- Zaciągnąć hamulec ręczny.
- W przypadku automatycznej skrzyni biegów przesunąć dźwignię przełączania zakresów całkiem do tyłu.
- Zdjąć z przodu w przestrzeni na nogi po prawej i lewej stronie konsoli środkowej pokrywę
- Wykręcić śruby z przodu w przestrzeni na nogi po prawej i lewej stronie konsoli środkowej.
- Wymontować uchwyt dźwigni ręcznego hamulca
- Wymontować osłonę dźwigni ręcznego hamulca
- Wyjąć ostrożnie pokrywę z konsoli środkowej zaczynając z przodu.
- Poluzować dwie śruby z łbami krzyżowymi na części łączącej i wyjąć część łączącą. W przeciwnym razie nie można wyjąć osłony nad dźwignią ręcznego hamulca.
- Wymontować popielniczkę z przodu
- Wymontować zapalniczkę
- Wymontować panel obsługi układu nawigacji
- Samochody ze środkowym podłokietnikiem: poluzować nakrętkę specjalną sześciokątną
- Poluzować dwie nakrętki specjalne sześciokątne
- Pociągnąć konsolę środkową mocno do tyłu i wyjąć ją z samochodu.
Wskazówka
Konsolę środkową trudno poluzować z części odlewu ciśnieniowego na tablicy przyrządów.
Zamontowanie:
Zamontowanie odbywa się w odwrotnej kolejności.