Witam koledzy...
Chciałem pomóc swojemu znajomemu przy przeróbce zegarów gdyż mi wyszło to w mojej niuni z niewielkimi problemami. Ma on praktycznie indentyczne auto jak ja czyli A4 B5 1Z 1995r. i najuboższe zegary. Kupił zegary angielskie VDO 8D0919930M. Za podstawę uznałem że przed przerabianiem kostek trzeba sprawdzić zegary na stole...
Dałem na niebieską kość:
+ PIN:1,23,30
- PIN:7,9,24
Na kość zieloną:
linia K na PIN:28
Co do zasilania chodzi to ładnie na stole ale mam problem z komunikacją... tzn. VAG-COM 311 ani PolskiVAG 4.9 nie widzi zegarów.
I tu jest pytanie...
Czy może któryś pin jeszcze nie jest podpięty?
Czy może to wina chińskiego kabla OBD KKL z allegro?

Dodatkowe pytanko czy któryś z kolegów w Wawie zmienia taśmy do FISa?