Tak na oko to wychodzi 8sek do 100km/h Za ~130zł przyrost mocy, który zabiera prawie 2sek to chyba dobry wynik co nie? Przy okazji pomyślałem, że w nowszym sterowniku mógłbym aktywować tempomat oraz może być sygnał spalania którego nie mam w fabrycznym sterowniku. Gdyby podmiana sterownika zwiększyła by możliwości diagnostyki VAG-iem będzie to dodatkowym atutem. Czy w C4 sygnał spalania jest generowany z sygnału przepływomierza? Teraz mam pytanie do osób, które mogą coś w temacie wiedzieć. Czy ten nowszy sterownik z C4 klik pasuje bez żadnej przeróbki do C3? Etka mówi, że ilość pinów jest taka sama. Wiem, że w C4 jest przepływomierz a u mnie nie, czy będzie mi on potrzebny aby ten sterownik działał poprawnie? Czy może coś jeszcze powinno być zmienione lub dołożone? Wszelkie informacje będą bardzo pomocne EDIT: Konwersując z kolegą rtoip_2004 dowiedziałem się, że sterownik taki sam jaki był z C3 był montowany w C4 oto rozpiska jaką mi podesłał gdy rozmawialiśmy o sygnale spalania i tempomacie 443907401A WYCOFANO W DNIU 15/02/1991 443907401B WYCOFANO W DNIU 31/10/1991 443907401BA WYCOFANO W DNIU 28/02/1994 443907051X najnowszy, najlepszy do 1T i ostatni bez głębszego rezania (nastawnik, przepływka itd.) Mój sterownik ma oznaczenie "A" na końcu numeru, jak widać następne sterowniki były wycofywane już podczas produkcji C4 i były one tam wkładane. Tak więc podstawowe pytanie to czy nawet w C4 zamiana sterownika o numerze zaczynającym się od 443 na sterownik 4A0 jest plug&play?