.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 00:04:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 AEL] zegar Turbo, cisnienie oleju, temperatura spalin
PostNapisane: 27.wrz.2015 19:23:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2015 15:29:12
Posty: 48
Lokalizacja: Krakow, Gorlice
Auto: A6 C4 AEL Quattro
[*]Witam

Mam takie pytanka moze ktos pomoze.

Podlaczal ktos z was dodatkowy zegar na cisnienie oleju?
Musze wymieniac czujke? Jak tak to jakiego producenta polecacie?
Montowal ktos cujnik temparatury spalin? Gdzie sie takie cos montuje i jak?
I na koniec w ktoa rurke wpinam sie zegarem na cisnienieTurboladowarki?

Wszystko do Auta A6 C4 2,5l TDI AEL

Dzieki z gory :d


Ostatnio edytowano 27.wrz.2015 19:51:53 przez grzegorzAEL, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 AEL] zegar Turbo, cisnienie oleju, temperatura spali
PostNapisane: 07.paź.2015 20:56:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
tu masz ladny opis http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2873

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 AEL] zegar Turbo, cisnienie oleju, temperatura spali
PostNapisane: 08.paź.2015 06:31:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2015 15:29:12
Posty: 48
Lokalizacja: Krakow, Gorlice
Auto: A6 C4 AEL Quattro
Dzieki

Zegar Turbo, mam jusz ogarniety.
Najwiekszy problem mam z zegarem temp spalin. nikt tego nie montowal.
na youtube sa filmy, gdzie wierca w kolektor dziure, boje sie tego, bo opilki moga sie dostac do silnikt lub turba.

Chcial bym na ruze od kolektora do kata, ale nie wiem o ile wartosc mi zanizy.

Dzieki
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 AEL] zegar Turbo, cisnienie oleju, temperatura spali
PostNapisane: 08.paź.2015 06:33:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
montaż EGT za turbiną mija się z celem.
Montuje się jak najbliżej głowicy.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 AEL] zegar Turbo, cisnienie oleju, temperatura spali
PostNapisane: 08.paź.2015 06:48:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2015 15:29:12
Posty: 48
Lokalizacja: Krakow, Gorlice
Auto: A6 C4 AEL Quattro
No wlasnie tak myslalem.
Nadal zle sie czuje na mysl o tych opilkach, wiem odkurzacz, magnez.
Wymontowywac kolektor nie chce.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 AEL] zegar Turbo, cisnienie oleju, temperatura spali
PostNapisane: 08.paź.2015 06:51:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Wiem, powinno się robić to na wyciągniętych glutach, właśnie ze względu na opiłki. Jeśli nie chcesz tego wymontowywać to odpuść sobie.
Bez sensu jest montaż za turbo.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 AEL] zegar Turbo, cisnienie oleju, temperatura spali
PostNapisane: 08.paź.2015 07:03:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2015 15:29:12
Posty: 48
Lokalizacja: Krakow, Gorlice
Auto: A6 C4 AEL Quattro
No i chyba tak sie to zakonczy.
Mam miejsce na 3. zegar. (turbo i cisnienie oleju montuje na pewno) temp oleju woltomierzjest orginalny.
Masz pomysl na 3. sensowny zegar.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 AEL] zegar Turbo, cisnienie oleju, temperatura spali
PostNapisane: 08.paź.2015 07:45:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Do diesla? Temperatura powietrza w dolocie, temperatura wody...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: