.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 20:16:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A4 B6 problem zaszronione rurki klimy
PostNapisane: 11.sty.2017 15:48:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2017 15:31:52
Posty: 4
Witam wszystkich jestem tu nowy mam problem z klimą wygląda na to że działa cały czas mam zaszronione rurki od klimy nawet gdy mam włączony przycisk econ dzisiaj wyjalem bezpieczniki od klimatyzacji i dalej jest to samo pomóżcie w czym jest problem czy to sprężarka?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 problem zaszronione rurki klimy
PostNapisane: 11.sty.2017 16:05:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2012 15:53:06
Posty: 2172
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Auto: 100 C4 Avant Quattro 2.8E Automat
Szymson89 napisał(a):
Witam wszystkich jestem tu nowy mam problem z klimą wygląda na to że działa cały czas mam zaszronione rurki od klimy nawet gdy mam włączony przycisk econ dzisiaj wyjalem bezpieczniki od klimatyzacji i dalej jest to samo pomóżcie w czym jest problem czy to sprężarka?



Cudów nie ma, jak bezpiecznik wyjęty. Chyba że sprzęgło kompresora jest zapieczone i nie rozłącza. Może to wina mrozu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 problem zaszronione rurki klimy
PostNapisane: 11.sty.2017 16:30:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2017 15:31:52
Posty: 4
Nie, miałem to samo w lecie ale teraz nie ma przez to ogrzewania


Ostatnio edytowano 11.sty.2017 17:15:53 przez Szymson89, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 problem zaszronione rurki klimy
PostNapisane: 11.sty.2017 17:15:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2017 15:31:52
Posty: 4
Może to być jakiś zawór np w sprężarce?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 problem zaszronione rurki klimy
PostNapisane: 11.sty.2017 19:20:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2012 15:53:06
Posty: 2172
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Auto: 100 C4 Avant Quattro 2.8E Automat
Sprężarka, kiedy ma rozłączone sprzęgło - nie pracuje. A jak nie pracuje, to i nie spręża, jak nie spręża - to klima nie chłodzi. Jedyny problem tkwi w sprzęgle kompresora klimy.


http://www.klimatyzacja-samochodowa.net/t/naprawa-sprzegla-sprezarki-klimatyzacji/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 problem zaszronione rurki klimy
PostNapisane: 11.sty.2017 19:59:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
tak jak Ci radzą sprawdź czy sprzęgło rozpina po wyłączeniu klimy i będziesz wszystko wiedział


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 problem zaszronione rurki klimy
PostNapisane: 11.sty.2017 20:48:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10349
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jak się puszcza automatycznie nawiew na szybę , to zawsze włącza się klimatyzacja.Spróbuj puścić nawiew na kabinę , i zerknij czy też szron się zbiera.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 problem zaszronione rurki klimy
PostNapisane: 11.sty.2017 21:02:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2017 15:31:52
Posty: 4
Dobra dzięki koledzy będę musiał zajrzeć do tego sprzęgła na dniach, dam znać jakie będą tego efekty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 B6 problem zaszronione rurki klimy
PostNapisane: 11.sty.2017 21:03:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Na tej rurce na podszybiu masz śrubunek a wewnątrz niego filterek za 9PLN.
Jedna sprawa to sprzęgiełko, a druga to przyczyna zbierania szronu - nie powinien się osadzać na rurce, ta powinna być zimna, ale nie oszroniona. Ta rurka robi się bardzo zimna i wytrąca się na niej para (zmieniająca się w szron) jeżeli filterek trzyma ciśnienie.
Sprzęgiełko możesz sprawdzić na kilka sposobów np :
- VAGiem - wyzwolić output test na panel klimy
- na krótko - 2 pinowa wtyczka pod osłonką przy zbiorniczku płynu wspomagania - podać/odjąć 12v prosto z ako
W każdym przypadku nasłuchujesz czy cyka sprzęgiełko w kompresorze.
Nie pamiętam dokładnie, ale chyba między sprzęgiełkiem a panelem klimy jest przekaźnik, on może być zwarty.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: