mały v8 napisał(a):
Klemę zdejmuj jak nie jedziesz.

auto stoi, klema odpięta
Energy napisał(a):
Bardzo śmierdząca sprawa z tym kabelkiem. Na 100% nadtopił izolację sąsiadujących z nim kabelków. Trzeba to wszystko elegancko powymieniać. Nie Baw się w taśmy izolacyjne itp. Weź kawał wiązki ze szrotu i Wlutuj nowe przewody, lutowane miejsca Zabezpiecz termokurczką. Ja, gdy wymieniałem nagrzewnicę, zrobiłem "myk". Siedzi u mnie obudowa z elektryczną nagrzewnicą od diesla. Nawiew gorącego powietrza na szybę mam od razu, po uruchomieniu samochodu.
Myślałem o tym ale użytkownicy AELi piszą, że dużo prądu to ciągnie. Sąsiednie kable się nie nadtopiły, jedynie się przykleiła izolacja z tego kabla ale mogę je na spokojnie powymieniać, mam trochę kabli bo szwagrowi wyciąłem trochę wiązki z A4 B6
EDIT:
Tak jak sądziłem, przewody od podświetlania przycisków łączą się pod samym zespołem wentylacji. Na szczęście nie wyglądało to aż tak, źle, dla świętego spokoju wymieniam 5 przewodów. Dostęp w miarę dobry, miejsca dużo.
