wygląda to tak :
- wyjmujesz tylną popielniczkę
- koło hamulca ręcznego jest zaślepka
- odkręcasz tylną cześć tunelu i ściągasz ją z dźwigni
- zdejmujesz mieszek zmiany biegów
- odkręcasz przednią część tunelu i wrzucasz 4ke
- wyjmujesz resztę tunelu
- zdejmujesz pokrętła od nawiewów, są na wcisk.
- pod nimi masz 2 śrubki odkręcasz je.
- wyciągasz przyciski od przeciwmgielnych, podgrzewania szyby itp. wyciągasz je do przodu i zdejmujesz kostki.
- demontujesz popielniczkę
- odkręcasz śruby trzymające cały ten panel, kable z kostkami i resztki po regulacji zostają.
- odkręcasz schowek pasażera i pulkę pod nogami kierowcy. (w TD trzeba zdjąć sanie, od dołu podważa się zatrzask i zsuwa rączkę)
- zdejmujesz klakson i odkręcasz kolo kierownicy.
- odkręcasz 2 srubki trzymające zegary i wyjmujesz je, po odpięciu kostek.
- kolo nagrzewnicy, kanały nawiewów są przykręcone takimi małymi śrubkami.
- w nogach pasażera za kanałem głównym jest komputer, odpinasz takie duże złącze
- odkręcasz 4 śruby na desce (pod zaślepkami po bokach)
- wyjmujesz deskę
- odkręcasz przewody wodne od nagrzewnicy i pod plastikową osłoną z lewej strony, dwie nakrętki trzymające, cały nawiew. wyjmujesz cały główny kanał z nagrzewnicą.
- przymierzasz nagrzewnice od klimy i zaznaczasz miejsce gdzie kanały od klimy stykają sie ze ścianką grodziową.
- wycinasz taki jajowaty otwór i mniejszy na odprowadzenie wody
- zakładasz cały ten kanał(elektryka musi być połączona, potem nie da sie wpiąć kości koło czujnika niskiego cienienia) i przykręcasz go tymi dwoma nakrętkami
na prawym podszybiu.przeciągasz przewód podciśnienia przez ten jajowaty otwór i podpinasz do zaworu obiegu zamkniętego.
- zakładasz deskę i całą resztę.
- przy zakładaniu pokręteł warto założyć mechanizm od klimy. zdejmujesz cięgna ze starego i zakładasz na nowy.
z elektryki podpinasz jedną kości (wygląda jak gniazdo przekaźnika do listwy z bezpiecznikami i chyba jeszcze dwa przewody, mocujesz gniazdo sterownika i wpinasz sterownik.
- przez otwory od strony kierowcy przeplatasz resztę wiązki(kable do czujników na klimie i sprzędła kompresora) do komory silnika.
komora silnika :
- zdejmujesz chłodnice i przykręcasz do niej chłodnice klimatyzacji.
- zakładasz łapę kompresora i podwieszasz kompresor
- wyjmujesz akumulator i pod nim masz dostęp do przewodów wychodzących przez ten jajowaty otwór.
- na podłużnicy przykręcasz ten skraplacz( albo jakoś tak sie to nazywa, taka bańka)
- łączysz wszystkie przewody, nie da się pomylić bo mają różne średnice
- podpinasz przewód podciśnienia do (kolektora wersja Pb/pompy próżniowej ON)
- podpinasz kable do czujników i sprzęgła kompresora.
- składasz wszystko do kupy
- jedziesz na sprawdzenie szczelności i nabicie instalacji.
kompresor można podwiesić bez kanału leząc pod autem, ale problem jest ze zdjęciem tej osłony silnika. trzeba głęboko wejść pod auto. nie polecam włażenia pod auto na lewarku, można łatwo się uszkodzić. lepszym rozwiązaniem, jest wykopania sobie małego rowu, tak na szerokość 50-60 cm i najechać wzdłuż autem i wsuwać sie pod auto w takim rowie. problemem jest zgubiona śrubka w trawie itp
schematy elektryczne wkleję dziś wieczorem
to tak w dużym skrócie