.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 13:11:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 Avant 1993 LPG]problem z wycieraczkami
PostNapisane: 19.paź.2006 14:21:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:19:36
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Witam wszystkich
mam problem z wycieraczakmi albo tak mi sie przynajmniej wydaje hihihi
w momencie gdy włączam wycieraczki np na najszybszy bieg i odrazy je wyłączę to stają w miejscu i tak jest na każdym biegu
powiedzcie mi czy to jest normalne al jeżeli nie to co mogło walnąć mam ten samochód od niedawna i jeszcze do końca go nierozszyfrowałem
Proszę o jakieś info na ten temat
Pozdrawiam Robs


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 17:06:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2006 18:08:47
Posty: 366
Lokalizacja: BRZOZÓW
hej ja miałęm podobny problem w moim b4 avant 1.9TDI i po wymianie przekaźnika wszystko wróciło do normy.Ewentualnie moze to byc tez wina przełącznika zespolonego.

_________________
AUDI 80 B3 1.8S 91r- sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI AVANT 10.93r. KLIMA - sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI sedan 12.94r. 2xPP,el.sz.,el.szd.,ABS- sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI AVANT 11.94. KLIMA-sprzedana
VW BORA 1.9TDI AHF 110PS '99
VW GOLF IV 1.9TDI 110PS '99/00 KOMBI-sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 20:35:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:54:12
Posty: 944
przekaznik lub silnik ,watpie by to byla wina zespolonego....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 20:41:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
moim zdaniem może to być uwalony styk na zębatce śłimakowej (w przekładni silnika) lub wyrobiona prowadnica na tej zębatce, mimo wszystko jeśli wymiana przekaźnika lub/i poprawienie kontatu przy wtyczce silnika nie pomoże to celuj w powyższe.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 11:06:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:19:36
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
dzięki panowie zacznę od przekażnika


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 20:08:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2005 19:02:14
Posty: 870
Lokalizacja: Lublin
ja jednak stawiam na "pająka" - zespolony wyłącznik...
miałem niegdyś to samo :P

_________________
B4 1,9TD AAZ sedan
B4 2,6 V6 ABC quattro avant Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 20:13:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2006 20:02:09
Posty: 31
Lokalizacja: szczecin
przekaznik do wymiany. ja mialem podobny problem, czasem jeszcze stawy na srodku i wracaly po chwili. Spryskaj jakims WD40 silniczki i wszystkie sruby. U mnie pomoglo ale na krotko. Najlepiej rozebrac silniczki przeczyscic papierkiem sciernym nasmarowac dobrze i musi hulac.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: