rbs2360 napisał(a):
to samo miałem. słychać jak syczy silniczek a nic się nie dzieje i cały czas u mnie dmuchał środek. wyjąc trzeba schowek i masz dwa silniczki jeden z niebieskim uchwytem (powinien pracować podczas zwiększania i zmniejszania temperatury ) drugi z kremowym (powinien pracować podczas przełączania nawiewu szyba – środek – nogi ). Musisz wyjąć schowek (pięć śrubek należy wykręcić 5min roboty) i sprawdzić czy pracują jak przełączasz na panelu klimatronika. Jeśli któryś z nich nie pracuje należy go wykręcić będzie to ten od przełączania nawiewu szyba – środek – nogi, zamocowany jest na trzy wkręty, do których jest bardzo trudne dojście, płaskim kluczem szóstką – ale da się wykręcić) po wymontowaniu silniczka (jest on w plastikowej obudowie) należy rozebrać tą obudowę i wyczyścić szczotki. Pamiętaj żeby nie włączać zapłonu jak będziesz miał odłączony silniczek bo na klimatroniku wyskoczy ci błąd. Robota bardzo prosta tylko pracochłonna. jak coś to GG
Jeśli przestawi sie potencjometr w silniczku to też daremna robota, bo zmienią sie zakresy pracy i pozycje krańcowe, co wyłapie sterownik i wyłączy ten silniczek. Wtedy nie obejdzie się bez VAG-a.