.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 18:04:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4] jak wymontowac zegary?
PostNapisane: 01.lis.2006 13:42:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2006 13:26:15
Posty: 9
witam mam problem przegladalem forum ale nie znalazlem odp na te pytanka niewiem jak zabrac sie do wymontowania zegarow w moim audi 80 niewiem gdzie znajduja sie te srubki mocujace deske rozdzielcza zeby dostac sie do zegrarow :/ moze jakies fotki albo wskazowki i jakie klucze potrzebne do tego? dizeki z gory


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 13:56:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2006 09:13:25
Posty: 53
http://www.tas.glt.pl/DIY/Nagrzewnica_B3B4.pdf to ci pomoze daj zapisz element docelowy jako oczywiscie prawy klawisz myszy :): tylko kiery nie sciagaj itp hehe

_________________
Audi ABK 2.0 115+LPG Alufelgi 17 215/45
ObrazekObrazek


Ostatnio edytowano 01.lis.2006 13:59:15 przez a.g179, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 13:57:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.mar.2006 07:38:05
Posty: 26
Lokalizacja: Lublin
Żeby zdemontować zegary w b4 potrzebujesz tylko dwóch śrubokrętów: gwiazdkowego i płaskiego.
1. Odkręc pokrywę przełącznika zespolonego (światła, migacze, wycieraczki, itp.), w tym celu odkręć dwie śrubki (gwiazdkowe) od dołu (nad kolanami).
2. Po zdemontowaniu górnej części w/w osłony pod licznikiem zobaczysz dwie śrubki gwiazdkowe, odkręć je.
3. Licznik jest juz odkręcony, powoli odchyl go zaczynając od dołu i płaskim śrubokrećikiem odbezpiecz dwie koski podłączone do licznika. Jedna kostke masz po lewej a druga po prawej stronie licznika (tak mi sie wydaje)
4. jesli nieodbezpieczysz tych kostek mozesz ich niewycignac.

Powodzonka
Jak by co to pisz do mnie, gg 3557892


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 18:05:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2006 13:26:15
Posty: 9
ehh wymontowalem zegary i wlozylem nowe zaroweczki i dalej niema podswietlenia zegarow sprawdzalem tez bezpieczniki i wszytkie sa ok 14 ktory odpowiada za podswiet nie jest przepalony wiec czemu niemam podswietlenia?? moze ktos mi pomoc :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 18:09:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
blanko napisał(a):
ehh wymontowalem zegary i wlozylem nowe zaroweczki i dalej niema podswietlenia zegarow sprawdzalem tez bezpieczniki i wszytkie sa ok 14 ktory odpowiada za podswiet nie jest przepalony wiec czemu niemam podswietlenia?? moze ktos mi pomoc :/

moze jakas sciezka na plycie od zegarów jest przepalona .....
a moze potencjometr oo jasnosci podswietlenia jest zepsuty ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 18:37:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.mar.2006 07:38:05
Posty: 26
Lokalizacja: Lublin
stawiam na potencjometr przy zegarach
spotkalem sie juz z czyms takim 3 razy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 18:44:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2006 13:26:15
Posty: 9
a gdzie on sie dokladniej znajduje (potencjometr) i jak sie to spawdza czy jest zepsute czy nie???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 18:50:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
a podświetlenie pokręteł nawiewów działa :?:

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 18:56:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2006 13:26:15
Posty: 9
no wlasnie i podswietlenie nawiewow nie dziala ale reszta dziala od kierunkow dl. swiateel akumulat i awaryjne dziala


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 19:10:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.mar.2006 07:38:05
Posty: 26
Lokalizacja: Lublin
potencjometr od jasnosci swiecenia zegarow to ten drugi przy liczniku, nie ten co masz do ustawiania zegarka tylko ten drugi, musi byc na fuul w prawo, jezeli niereauguje ci przyciemnianie i rozjasnianie zegarow, tzn ze cos jest pospute


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 21:54:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2006 13:26:15
Posty: 9
odpalilem furke znowu sprawdzielm jeszcze raz bezpiecznik 14 i przepalony!! zalozylem nastepny znowu odpalilem i znowu sie przepalil co to moze byc?? jakies spiecia w przewodach?hm chyba jutro bede mial duzo zobawy;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 22:05:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
chciałem właśnie pisać że na 99% bezpiecznik, nigdy jeszcze nie miałem problemów z licznikiem, chociaż bardzo dużo przy nim grzebałem

masz gdzieś zwarcie, jak wyciągam licznik żeby wymienić żarówki to zawsze bezpiecznik strzela, wystarczy źle wygiąć przewody żeby zrobić zwarcie

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: