.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 22:26:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C3] Zwarcie w instalacji
PostNapisane: 13.lis.2006 12:07:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
Witam pare dni temu pojawił się poważny problem w instalacji elektrycznej mojego samochodu . Dojechałem autem na miejsce po godzinie probojac odjechac okazało się że akumulator jest kompletnie padniety .Podłączyłem go u znajomego pod prostownik żeby podładować go jedynie do odpalenia auta.Jednak w czasie podłączania klem okazało się że problem jest powazniejszy ponieważ gdy klemy został podłączone rozrusznik autmatycznie zaczynał kręcić a co jeszcze dziwniejsze przestawał dopiero gdy zapłon został włączony .Myślałem że problem znikł niestety dziś rano okazało się że nie akumulator został doszczętnie rozłądowany.Dodam że krecenie rozrusznikiem było zrobione na krótko w moim aucie czyli zostały wyprowadzone 2x przewody do startera i tym bardziej nie rozumiem jaki wpływ miało włączenie zapłonu na zaprzestanie kręcenia rozrusznikiem. Wczoraj zauwazyłem że po zgaszeniu auta rozrusznik poraz kolejny zaczął kręcić i pomagało jedynie ponowne załączenie zapłonu. W czym jest problem nie wiem dlatego proszę o pomoc . Czy moze to byc stacyjka ?? lub rozrusznik ma jakieś zwarcie ? Z góy dziękuję za wszelką pomoc .

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 18:17:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sie.2006 15:47:55
Posty: 41
Lokalizacja: opole
miałem podobną przypadłość.stacyjka miała zwarcie i rozładowała doszczetnie akumulator po czym sama zdechła.koszt-450 zeta


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2006 20:19:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10333
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jeżeli przewody sa wyprowadzone na krótko to wniosek ze coś złego już się działo w tej stacyjce, ja bym ja wymienił, bo mozesz przez nią spalic auto.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2006 07:47:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
tak to była stacyjka wczoraj byłem przy autku zmierzyłem miernikiem na stykach od rozrusznika cał czas było przejście nawet na wyłączonym zapłonie . Serdecznie dziękuję za pomoc :)

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 86 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: