.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 04:45:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ALL] wskaźnik poziomu paliwa
PostNapisane: 28.lis.2006 20:47:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Witam.
Wariuje wskaźnik PB. Jak skręcę w prawo wskaźnik przechyla się o ok 2-3mm w górę tzn pokazuje więcej paliwa jak skręcam w lewo przechyla się w drugą stronę o tyle samo jeśli jadę pod górę wskaźnik opada w dół jeśli jadę z górki wskaźnik podnosi się. Czy to możłiwe aby wskażnik tak szybko reagował?
Dodam że temperatura silnika stoi sprawdziłem ten stabilizator w licznikach. Lercz logicznie wszystko wychodzi na pływak, tylo odpowiedzcie mi czy wskaźńik ma tak szybko reagować bo to się zmienia od razu w zależności od manewru. Czyli jadąc na zakręcie po 2 sekundach wskaźnik zaczyna się poruszać.
Jeżeli tak mam nie być to jak dostać się do pływaka czy też czujnika PB, gdzie on jest w baku?

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2006 00:30:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10333
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Nalej wiecej niz pół baku i wedy sprawdz tą przypadłośc, pływak działa na zasadzie opornicy suwakowej, i nieraz blaszka potrafi powycierać poszczególne miejsca po których chodzi, ew. odgiąć się. Dzieje sie to przeważnie gdy pływak jest w położeniu ponizej 1/4 baku bo, z takim poziomem paliwa najczęściej sie jeżdzi.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2006 13:45:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 842
Lokalizacja: Kraków
Ciekawa sprawa z tymi wskaznikami paliwa. U mnie co prawda sie nie wychyla przy kazdym gwaltowniejszym manewrze, ale kazdy z trzech wskaznikow pokazuje inaczej. Do tego faktycznie, maly v8 moze miec racje z tym wycieraniem, poniewaz ostatnia cwiartka na zegarze wskazowkowym potrafi mi zejsc na czerwone pole po przejechaniu 20-30 km., komornik na checku zapala sie jak jeszcze jest ok 12 litrow w baku a "L" na komputerze zaczyna sie swiecic jakies 20 km wczesniej...w zasadzie polegam tylko na checku, cala reszta jest niewiarygodna. i tak jest juz w 3 audi.

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2006 14:01:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2006 18:28:30
Posty: 77
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Dokładnie jak wyżej jest napisane, dodatkowo faktycznie jak się bierze długi zakręt to siła odśrodkowa powoduje przemieszczenie paliwa i zawyżenie lub zaniżenie wskazania, nie wiem jak u Was ale w B3 "tłumienie" jest realizowane poprzez konstrukcję samego wskaźnika - bimetal i grzałka - taka konstrukcja charakteryzuje się dużą bezwładnością co tłumi "falowanie" poziomu benzyny w zbiorniku, jednak gdy czas trwania przyczyny jest długi to nie ma bata i wskaźnik musi zareagować, dlatego uwielbiam podjeżdżać pod Auchmana w Cz-wie - bardzo długi zakręt w prawo i z rezerwy robi się pół zbiornika :-). Co do szybkiego opadania wskazówki gdy jest 1/4 - dokładnie tak ajk pisze wyżej.

_________________
B3 1.8 JN 8/100 + 2litry oleju (lubi tłusto)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: