.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 19:50:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 1,9 TDi] zapala się kontrolka oleju i trzy piski ...
PostNapisane: 03.gru.2006 09:46:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2006 13:19:51
Posty: 15
Lokalizacja: Olsztyn
Proszę o pomoc. W moim B4 1,9 TDi (1993) miałem tablicę zegarów bez obrotomierza tylko z dziwolągiem zegarem. Ostatnio wymieniłem taablicę na wersję z obrotomierzem. Pojawił się problem: przy osiągnięciu obrotów około 3000 włącza się kontrolka oleju i rozlegają się trzy piski po czym kontrolka gaśnie. Przy poprzednich wskaźnikach takich sensacji nie było. Nie wiem czy poprzednio było źle czy ten zestaw wskaźników sygnalizuje jakieś błędy, usterki.
Poziom oleju i inne parametry bez zarzutu, autko śmiga jak trzeba.

Pozdrawiam serdecznie AUDIMANIAKÓW, a szczególnie z Olsztyna :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2006 12:02:15 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zmienily sie piny w zegarze , musisz przesledzic schemat i podpiac prawidlowo wszystkie czujniki do zegarow. a piszczy bo czujnik cisnienia oleju na wysokich obrotach jest zle podpiety

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: (B4 1,9 TDi) zapala się kontrolka oleju i trzy piski ...
PostNapisane: 03.gru.2006 12:07:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
kamaro1 napisał(a):
Proszę o pomoc. W moim B4 1,9 TDi (1993) miałem tablicę zegarów bez obrotomierza tylko z dziwolągiem zegarem. Ostatnio wymieniłem taablicę na wersję z obrotomierzem. Pojawił się problem: przy osiągnięciu obrotów około 3000 włącza się kontrolka oleju i rozlegają się trzy piski po czym kontrolka gaśnie. Przy poprzednich wskaźnikach takich sensacji nie było. Nie wiem czy poprzednio było źle czy ten zestaw wskaźników sygnalizuje jakieś błędy, usterki.
Poziom oleju i inne parametry bez zarzutu, autko śmiga jak trzeba.

Pozdrawiam serdecznie AUDIMANIAKÓW, a szczególnie z Olsztyna :)

Uszkodzony lub odłączony drugi czujnik ciśnienia oleju - ten odpowiedzialny za wysokie obroty.
Jeśli robiłeś coś przy silniku i wyskoczył Ci ten błąd - pownie zahaczyłeś o przewód. Miałem kiedyś taką sytuację. Lutownica i tinol rozwiązały kłopot.
Druga opcja - tak jak pisze Hans.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Trzy piski....
PostNapisane: 04.gru.2006 08:56:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2006 13:19:51
Posty: 15
Lokalizacja: Olsztyn
Dzięki za pomoc. Ponieważ przy silniku nie grzebałem, zostawiam to fachowcom, będę próbował grzebać przy "pinach". Mam nadzieję, że moja znajomość elektrryki okaże się wystarczająca i poradzę sobie z tym problemem. Jak nie to pozostanie mądry człowiek znający się na tym.

Pozdrawiam i dziękuję za radę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Zegary
PostNapisane: 11.gru.2006 07:23:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2006 13:19:51
Posty: 15
Lokalizacja: Olsztyn
Pomogła wymiana modułu z kontrolkami: oleju i ładowania ze starego zestawu zegarów. Po wymianie jest ok.

Pozdrawiam :D

_________________
Audi 80 B4 1,9 TDi - super autko


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: