tak jak juz pisali Ci w tym drugim wątku ze stacyjką bym uważał. Po pierwsze sam fakt niewprawnego odłączenia zegarów, ewentualnie keirownicy moze spowodowac koniecznosc wizytowania ASO. Po drugie zakładam, ze naprawiac bedziesz niewprawnie, skoro pytasz jak zdjąc boczki. Poza tym bardzo czesto stacyjki sa skrecane na śruby, ktore celowo urywają sie podczas odkrecania. I tu równiez trzeba fachowca a przede wszystkim czlowieka z doswiadczeniem, by to rozebrać.
Co do zamka w drzwiach - nie wiem jak wygląda konstrukcyjnie bębenek w C5 - w starszych typach zamków mozna bylo kupic bebenek w serwisie ale bez tych zapadek, ktore dopasowują go do konkretnego klucza. W moim przypadku dalo sie przelozyc stare zapadki do nowego bebenka i po kolopocie. Ale to m.in. dlatego, ze cylinderek, w ktorym obracał sie bebenek nie byl uszkodzony.
tu masz katalog czesci z rysunkami
http://www.vagcat.com/
wejdz, polookaj, jak wszystko jest zrobione, jakie sa rysunki i jakie czesci na nich. Znajdziesz lokalizacje srubek w boczkach, srobki i ciegienka w klamce, moze nawet cos o stacyjce.
Powodzenia