.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 04:40:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Coupe B3] klimatronic - problem elektryczny
PostNapisane: 12.sie.2006 16:11:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Mam klimatronic i po przekręceniu stacyjki na pozycję przez zapłonem włącza mi się dmuchawa kabiny mimo, że na sterowniku wciśnięte jest OFF. Klima nie pokazuję żadnych błędów, domyślam sie, że cos się mogło zwalić w elektryce albo ktoś coś narzeźbił.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2006 21:09:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Nkt nic nie wie ?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 09:17:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
A jak przekrecisz zaplon i wlaczy sie ta dmuchawa to naciskanie przyciskow na sterowniku nic nie zmienia? Caly czas dmucha niezaleznie od programu?

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 09:35:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
jmm napisał(a):
A jak przekrecisz zaplon i wlaczy sie ta dmuchawa to naciskanie przyciskow na sterowniku nic nie zmienia? Caly czas dmucha niezaleznie od programu?



Dokładnie, wciśnięcie OFF nic nie daje, ale jak wcisne AUTO to sie program zmienia. Zawsze włącza się ten sam na moje oko to BI-Lev bo puszcza powietrze na dół.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2006 10:48:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
DeS napisał(a):
jmm napisał(a):
A jak przekrecisz zaplon i wlaczy sie ta dmuchawa to naciskanie przyciskow na sterowniku nic nie zmienia? Caly czas dmucha niezaleznie od programu?



Dokładnie, wciśnięcie OFF nic nie daje, ale jak wcisne AUTO to sie program zmienia. Zawsze włącza się ten sam na moje oko to BI-Lev bo puszcza powietrze na dół.


A moze cos nie tak ze steropwnikiem w takim razie tylko jak to sprawdzic :(

Bi-LEV powinenin dawac na kratki i nogi ;)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2006 12:01:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Odkrec konsole srodkowa i wyciagnij sterownik. Zobacz czy wtyczka dobrze siedzi. Sprawdz tez kabelki od niej idace, czy ktorys sie nie przetarl. Jest tam pod deska sporo dupereli i o cos mogl ktorys trzec.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2006 12:29:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Wróciło autko i wrócił problem kręcącego się rotora wentylacji.

Wczoraj wypiąłem w cholerę sterownik klimy a ten się dalej kręci... domyślam się, że albo jest w jakiś cudowny sposób spięty na krótko albo gdzieś na jakimś połączeniu jest błąd. Czy stacyjka ma gdzieś jakiekolwiek połączenia elektryczne z wentylatorem kabiny tak żeby go móc wzbudzać ?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2006 14:32:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
O ile dobrze pamietam, na silnik wentylatora podawane jest 12 V po stacyjce (czyli po prtzekreceniu stacyjki na jednym z zaciskow wentylatora ma sie pojawic +12V. I wyglada na to ze tu jest wszystko OK. Natomiast wlaczanie i regulacja predkosci odbywea sie poprzez podlaczanie masy do drugirgo zacisku silnika. Albo bezposrednio (maksymalne obroty), albo poprzez rezystory. I tutaj masz najprawdopodobniej zwarcie. Jesli wiatrak kreci sie z maksymalna szybkoscia to bezposredio do masy, jesli powoli a gdy wlaczysz klime i dasz duzy nadmuch to przyspiesza to znaczy ze ktorys z rezystorow jest zwarty. Posprawdzaj dokladnie kable idace od sterownika do silnika. Ktorys prawdopodobnie ma przetarta izolacje i przywiera do jakies blachy. Jak znajdziesz to zaizoluj i powinno pomoc.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2006 14:58:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Bardzo dziękuję, rzeczowa odpowiedź :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2006 22:13:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Czy do wiatraka nagrzewnicy dobiorę się od strony schowka czy muszę zdejmować cały kokpit. Mowa oczywiście o B4 5cyl. <-

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2006 22:21:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
zwalony rezystor za schowkiem (nie do dostania) można podpasować z a4 itp.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2006 22:32:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Jak to nie do dostania? Jest chocby tu:
https://ssl.allegro.pl/item132812491_op ... _opel.html
a szukalem tylko minutke :-)

Swoja droga nie wyglada mi to na uszkodzenie tych rezystorow. Objaw ich uszkodzenia jest taki, ze dmuchawa dziala tylko na najwyzszych obrotach, a przy ustawieniu na nizsze przestaje sie krecic. Poza tym dalo by rade wylaczyc dmuchawe z panelu sterowania. Ja dalej stawiam na jakies zwarcie. Njprawdopodobniej przewod idacy z silniczka do tych rezystorow gdzies przywiera do masy.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2006 22:36:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
photokom napisał(a):
Jak to nie do dostania? Jest chocby tu:
https://ssl.allegro.pl/item132812491_op ... _opel.html
a szukalem tylko minutke :-)

Swoja droga nie wyglada mi to na uszkodzenie tych rezystorow. Objaw ich uszkodzenia jest taki, ze dmuchawa dziala tylko na najwyzszych obrotach, a przy ustawieniu na nizsze przestaje sie krecic. Poza tym dalo by rade wylaczyc dmuchawe z panelu sterowania. Ja dalej stawiam na jakies zwarcie. Njprawdopodobniej przewod idacy z silniczka do tych rezystorow gdzies przywiera do masy.


fajny oryginał :okulary2:

dokładnie taki objaw (jak napisał DeS) był u kolegi Tito w s2.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2006 22:39:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Oryginal nie oryginal, ale jest :-) Swoja droga taka drabinke rezystorow mozna sobie samemu polutowac za okolo 6zl. Potrzebne sa tylko 3 rezystory 5W o odpowiednich rezystancjach. Trzeba je polaczyc szeregowo i z pomiedzy rezystorow wyprowadzic kabelki do pokretla. Do tego wszystkiego dolutowac ten bezpiecznik termiczny i to cala filozofia :-)

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2006 20:02:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Czy mogę kupić dowolny rezystor od Audi ? Bo powiem szczerze, że jest z tym jednak problem, w każdym aucie jest inny :/

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2006 16:17:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Odgrzewam kotleta, ale mam nowy problem - może ktoś się spotkał.

Przy okazji, któregoś z kolei dłubania przy klimie straciłem możliwość wyboru programu AUTO i wyboru ogrzewania szyby. :/ :/

Czy ma to związek z rezystorem czy może coś padło w sterowniku ?

pozdrawiam

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2006 17:23:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Moze zimny lut, albo przelamal sie jeden z przewodow tasmy laczacej plytke z przyciskami i plytke glowna.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2006 17:56:33 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
poradziles sobie z tym "rezystorem" ? ;) co do straty mozliwosci wlaczenia to na moje zacznij od podmiany panelu sterujacego. i jezeli nic wiecej w instalacji nie masz nagrzebane to problemy znikna

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2007 20:19:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Sprawa załatwiona... winę ponosił "rezystor" -"regulator" wentylatora wnętrza. Jego wymiana załatwiła sprawę.

pozdro

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2007 21:59:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
czyli ten za schowkiem ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: