Witam
Interesuje mnie skad obrotomierz bierze wartosc obrotowa silnika i jak ta wiazka przebiega (czy idzie z halla do ECU, a pozniej do modulu ?). Poniewaz kiedy jade po roznych dzwiorach to skacze obrotomierz, (skok okolo 200-300 obr/min), i wtedy czuc szarpanie silnikiem. Rowniez gdzy pracuje na biegu jalowym na postoju, to lubi nieraz wypasc losowo zaplon, co ma wplyw rowniez na chwilowa zmiane obrotow. Moze to wina przewodow, czy sterownika, masy i ewentualnie gdzie szukac. Podkresle ze czujnik halla wymieniony, lambda nowa (ale z mercedesa CLK), kopulka, palec, przewody WN, swiece rowniez wymienione.
Koledzy wiecie co moze byc spowodowane takim zachowaniem. Jak ktos ma moze schemat elektryczny to byl bym bardzo wdzieczny.
POZDRAWIAM
_________________ Jest: Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL
http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg
|