.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.cze.2025 10:10:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80/90 B3] Którędy do akumulatora???
PostNapisane: 25.kwi.2007 19:04:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Co tu dodać, poza tym co w temacie, samochód to B3, a ciągniemy kabelek do zasilania wzmacniacza. W którym miejscu najlepiej pokonać ścianę grodziową? Jako, że jestem jeszcze przed kupnem przewodu to jeszcze się zapytam ile metrów wychodzi. No i ciągnąć minus od klemy czyli dwu żyłowy przewód, czy minus po karoserii???

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2007 20:12:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
No Twoim miejscu to bym sie podlaczyl pod skrzynke z bezpiecznikami od spodu oczywisci. Z tego co pamietam jest tam miejsce na wpiecie sie z kablem i zabranie wiekszej ilosci pradu(grobe czerwone kable), i pod maska Ci sie nie bedzie platac kabel. Jak wzmacniacz bedziesz mial w bagazniku to minus raczej z budy spod jakiejs istniejacej srobki ,bo mam nadzieje ze nie jestes z tych co to w aucie wierca dziury.. :/ Jak wzmacniacz bedzie np. pod fotelem to minus raczej tez gdzies z okolicy skrzynki.
Chyba ze potrzebujesz tam z 700W mocy to raczej sie nie zastanawiaj tylko zakladaj drugi akumulator i ladowanie do niego.. :peace:

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2007 20:28:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Przechodzisz przez gumowe zaslepki pod serwem hamulcow

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2007 20:30:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Potrzebuje około 25A czyli jakieś 300W w (porywach do) oczywiście:). Jesteś pewny co do tej skrzynki? Skąd idzie tam prąd? To jest ten czerowny kabel co idzie bezpośrednio do klemy? Jest to zabezpieczone już, czy należy włożyć bezpiecznik? Bedzie potrzebna jakaś specjalna końcówka/wtyczka? Jaki przewód radzisz?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2007 21:10:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Na pewno tyle wytrzyma tym bardziej ze tak jak mowisz to jest moc impulsowa. To sa te czerwone grobe przewody. Jak odkrecis pokrywe pod kierownica to wszystko ladnie widac. Z tego co wiem to idzie bezposrednio z aku i chyba niestety nie jest niczym zabezpieczone wiec pasowaloby tam dla bezpieczenstwa wpiac jakis bezpiecznik, chyba ze wszystko zrobisz tak zeby kabel nie mial prawa sie nigdzie przeciaz ani odkrecic. Ale bezpiecznik raczej nie zawadzi, moze nawet znajdziesz jakies wolne miejsce na bezpiecznik w skrzynce i bedziesz mial oryginal :)

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2007 21:29:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Jesli bezpiecznik we wzmacniaczu masz 25A to znaczy ze jest to juz dosc mocna maszynka i kabel tez musi byc groby ale bez przesady. Jakies 4 do 6 mm powinno wystarczyc. Jak nie zalezy Ci na wygladzie to odpusc sobie chinskie kable w ladnych izolacjach grobosci kciuka tylko kup 3 razy wiecej linki 2,5 mm i splec z niej warkocz a na koncach zalutuj. Z tego co pamietam kabel o srednicy 2,5mm moze stale przepuszczac 15A pradu ( albo cos kolo tego) wiec jesli spleciesz 3 takie to bedziesz mial okolo 45A gwarantowane. I pewnosc ze masz kabel z miedzi a nie chinskie cos z nie wiedomo czego zabarwionego na zolto i zachwalanego jako beztlenowa miedz.

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2007 23:03:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2006 15:22:51
Posty: 254
Lokalizacja: warszawa
weź pociągnij od akumulatora dodatkowy kabelek z plusem i dajesz bezpiecznik 30-40A w oprawce nie bliżej czy dalej (nie pamiętam ;P ) niż 50 cm od baterii, najbezpieczniejsza i najlepsza opcja bez zakłóceń ;) a masę to możesz z karoserii, ja u siebie też mam oddzielnie z aku :] a w przegrodzie masz zaślepki gumowe wiec problemu z przeprowadzeniem przewodów nie ma

_________________
było b3 JN 1.8S
było b4 1Z tdi
jest b5 AJM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2007 14:18:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Czyli są dwie alternatywy. Ok, dzięki, w sobotę zaczynam przygodę:)
Pozdrawiam!

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2007 14:40:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
mroova81 napisał(a):
Czyli są dwie alternatywy. Ok, dzięki, w sobotę zaczynam przygodę:)
Pozdrawiam!


Nie nie ;) Sa dwie mozliwosci lub dwa rozwiazania a kazde z nich ma rozwiazanie alternatywne czyli jednoczasowo jest rozwiazanie i jego alternatywa, a nie dwie alternatywy :peace:

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2007 16:59:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Cytuj:
Nie nie Sa dwie mozliwosci lub dwa rozwiazania a kazde z nich ma rozwiazanie alternatywne czyli jednoczasowo jest rozwiazanie i jego alternatywa, a nie dwie alternatywy


Przepraszam za to fopa, miałem oczywiście na myśli alternatory :):

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: