.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 17:54:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4] tempomat prze4stał działać
PostNapisane: 16.paź.2006 21:25:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
Gdzie szukać przyczyny że przestał działąć, jakiś bezpiecznik ale który bo z niemieckiego opisu nie mogę sie połapać. może ktoś znający ten krzyżacki język może zerknąc i coś podpowiedzieć??

_________________
było S4 (głównie nie jeżdżące brrr) coupe 2,8Q miało być S2, a jest S3 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2006 22:40:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.paź.2006 09:29:50
Posty: 26
Lokalizacja: Pruszków
a jesli chodzi o tempomat zamiast bezpiecznika to mogl sie zwalic sterownik koszt uzywanego to ok 50-100zl

_________________
AUDI B4 AVANT 1.9TDi 95r


Ostatnio edytowano 16.paź.2006 22:53:37 przez arturwpr, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2006 18:48:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
a mozecie mi powiedzić gdzie jest ten sterownik i jak sprawdzić czy to on się skończył??

_________________
było S4 (głównie nie jeżdżące brrr) coupe 2,8Q miało być S2, a jest S3 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 13:09:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.cze.2005 15:34:08
Posty: 309
Lokalizacja: wawa
Podepnę się pod ten temat ponieważ mam taki sam problem w V8, bespieczniki są dobre a tempomat nie działa...

_________________
Audi V8 4,2 quattro - "gruba" niunia :D
Audi 200 2.2 T - do sprzedania
Audi 200 na części bez motoru
Ford Capri MK III 2,9 V6
Plymouth Voyager 3.0 V6
Kawasaki ZXR 750
Toyota Corolla E9 "klekot"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 19:47:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
Rowniez sie podpinam pod temat... tempomat zimny.

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 20:53:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
W 99% jest to uszkodzony jeden z dwóch czujników które są umieszczone przy pedałach hamulca i sprzęgła. Należy je wymontować i sprawdzić czy działają jak nie to do sklepa, no a jeżeli działają to już problem tkwi po stronie bardziej drogich części.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2007 06:15:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2006 05:23:50
Posty: 155
Auto: A6 C5 2.7 Biturbo
Podepnę się pod ten temat. Zaczołem mieć problem z tempomatem w B4.
Do tej pory działał prawidłowo a teraz głupieje.Objawy są takie że wystarczy że włącze kierunek i tempomat się wyłącza.
Macie jakieś pomysły?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2007 06:23:58 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zacznijcie od sprawdzenia poprawnosci podlaczenia podcisnien. caly uklad tempomatu to pompka , sterownik i caly system podcisnien sterujacych a te urzadzenia przy pedalach to zawory napowietrzajace.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2007 06:27:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2006 05:23:50
Posty: 155
Auto: A6 C5 2.7 Biturbo
Hans Ja już sprawdziłem podciśnienia i wszystko oki. Natomiast nie łapię co ma włączenie kierunków do tempomatu.
Sam wiesz że u mnie w Niuni logiki jest czasami bardzo mało ( via czujnik temperatury) ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2007 07:06:20 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
w cuda nie wierze. napewno jest jakies wytlumaczenie ;) moze masz przewody przelamane w manetce, moze wlaczanie kierunku laczy sie z wciskaniem jakiegos pedalu albo to tylko przypadek ... wszystko mozna wyjasnic tylko trzeba to miec przed oczami i troche z tym pokombinowac ;)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2007 07:09:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2006 05:23:50
Posty: 155
Auto: A6 C5 2.7 Biturbo
hans napisał(a):
w cuda nie wierze. napewno jest jakies wytlumaczenie ;) moze masz przewody przelamane w manetce, moze wlaczanie kierunku laczy sie z wciskaniem jakiegos pedalu albo to tylko przypadek ... wszystko mozna wyjasnic tylko trzeba to miec przed oczami i troche z tym pokombinowac ;)


Ja zaczynam wierzyć :D Oki powalcze z podciśnieniami. Czy ktoś ma schemat z podciśnieniami w AAH?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2007 23:40:01 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5400
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
również podpinam się pod temat. U mnie tempomat raz działa, raz nie działa. Ostatnio sypnął się przerywacz kierunkowskazów i myślałem że jedno i drugie ma związek (ten sam przełącznik) ale chyba jednak nie :|

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
DLTA + CLHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2007 11:27:02 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5400
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
czy można liczyć na jakąś sensowną radę?

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
DLTA + CLHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2007 18:13:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 13:56:16
Posty: 428
Lokalizacja: Wałbrzych
Podpiąć vaga, sprawdzić kody błędów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2007 22:28:23 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5400
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
siwus napisał(a):
Podpiąć vaga, sprawdzić kody błędów.


ale on gdzieś ma przerwę, bo działa kiedy chce, VAG może tego nie wykazać

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
DLTA + CLHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2007 05:46:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2006 05:23:50
Posty: 155
Auto: A6 C5 2.7 Biturbo
U mnie pomogło posprawdzanie podciśnień. Miałem takie objawy że jak włączałem kierunek to tempo się wyłączało i ciężko i długo się załączało.
Posprawdzaj czy nie masz gdzieś rurki złamanej albo czy końcówka nie spadła.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: