.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.cze.2025 01:01:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5] Zamiana licznika
PostNapisane: 07.kwi.2007 19:50:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2006 18:02:15
Posty: 32
Witam i mam pytanie czy majac licznik firmy UK mogę go zamienic na licznik innej firmy np.VDO bez żadnych komplikacji Mam A4 1.9 TDI z 1997r. I jeszcze jedno mój licznik posiada 6 zegarów czy można je dołożyć do licznika z 4 zegarami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2007 20:17:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Możesz przełożyć cały licznik. Nie przełożysz dodatkowych zegarów, choćiażby dlatego, że budowa liczników jest odmienna.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2007 12:49:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2006 18:02:15
Posty: 32
czyli zakładając licznik VDO i podpinając kostki nie wysadze go i wszystko będzie działac jak należy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2007 12:53:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
to nieco bardziej zlozona kwestia niz mogloby sie wydawac poniewaz sa rozne wersje licznikow, ktore roznia sie iloscia zlacz, iloscia pinow w zlaczach a nawet lokalizacja danych sygnalow w zlaczu.
ogolnie wszystko jest do zrobienia ale musisz wiedziec jaki licznik kupic i jak go podlaczyc.
polecam lekture rezania licznika z a4 do b4 na forum tuningowym.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2007 15:21:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 13:56:16
Posty: 428
Lokalizacja: Wałbrzych
W twoim roczniku był przełom.
Musisz zobaczyć czy masz w liczniku wtyczki niebieska i żółta po 26 PINow każda, czy niebieska i zielona po 32PINy każda.
Drugi przełom był w 99 i tam było gorzej, bo wtyczki były takie same tylko wyprowadzenia pozamieniali.
Do tego musisz wkodować kluczyki do nowej szafy :)
Aby działał dodatkowy zegar po lewej musisz dołożyć czujnik temp. oleju w okolicy podstawy fitra oleju.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2007 22:45:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2006 18:02:15
Posty: 32
Ja miałem licznik z niebieską i zieloną wtyczką po 32 piny był to licznik UN4 o nr. 8D0 919 860F z szescioma zegarami. Przypuszczam że to jest z A6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2007 00:22:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 13:56:16
Posty: 428
Lokalizacja: Wałbrzych
W zegarach od A6 nie ma regulacji podświetlenia, odwrotnie wskazuje paliwo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2007 01:18:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2007 00:04:55
Posty: 6
Witam wszystkich

Panowie pomóżcie. Kupiłem licznik z FISEM z '95 r i nie wiem jak i skąd podciągnąć sygnał spalania oraz jak uruchomić temperaturę oleju.

Za wszystkie pomocne info z góry wielkie dzięki.


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2007 07:01:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
ArtJG napisał(a):
Witam wszystkich

Panowie pomóżcie. Kupiłem licznik z FISEM z '95 r i nie wiem jak i skąd podciągnąć sygnał spalania oraz jak uruchomić temperaturę oleju.

Za wszystkie pomocne info z góry wielkie dzięki.


Pozdrawiam


Napisz jeszcze jakie auto, model, rok i silnik a może komuś się będzie chciało napisać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2007 00:57:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2007 00:04:55
Posty: 6
Witam

mam A4 1Z TDI '95r

Dziś podłączyłem prawie wszystko. Brakuje mi tylko temperatury oleju oraz informacji z radja (oczywiście te trzy piny: ENA, CLOCK i DATA podłączyłem) a i tak na FIS'ie nie wyświetla się żadna informacja z radia (Audi Chorus)

Proszę o jakieś info na ten temat.



Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2007 04:48:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 13:56:16
Posty: 428
Lokalizacja: Wałbrzych
Musisz zmienić kodowanie w radiu i dołożyć czujnik oleju.
STG 56 (Radio-/Navigationssystem) auswählen
STG Codierung -> Funktion 07

00?xx: Anzahl der passiven Lautsprecher

0 - keine passiven Lautsprecher (Bose-Soundsystem)
1 - 1 passiver Lautsprecher vorne links (Bose mit Telefon)
2 - 2 passive Lautspr. vorn und 2 aktive Lautspr. hinten
5 - 2 passive Lautspr. vorne, keine aktiven Lautspr. hinten

00x?x: Soundsystem -Korrektur

0 - Standard (kein Bose-Soundsystem)
1 - Bose-Soundsystem

00xx?: Radiokonfiguration

+1 - ferngespeiste Antenne
+2 - CD-Wechsler
+4 - Zweitdisplay (Radio/Navigation)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2007 16:16:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2007 00:04:55
Posty: 6
Hej SIWUS

Dzięki za podpowiedź ale będziesz mi musiał to wytłumaczyś trochę bardziej po polsku, bo jeśli chodzi o VAG'a to jestem laikiem.

Co do tego czyjnika oleju, to gdzie go się montuje ? w miejsce starego ?
Znasz może numer seryjny jego ?

I jeszcze jedno.
Ostatnio zakupiłem interfejs OBD II i okazało się że wtyczka jest jakby ZA duża i nie chce wejść w gniazdo :banghead: . Wtyczka i gniazdo mają taki sam kształt a mimo to nie pasują do siebie.
Ma ktoś może rozpiskę tego gniazda ? Który pin jest do czego, bo chcę być pewien że ten interfejs jest ok.
Na opakowaniu jest napisane : Pin 4,5---masa; Pin 7---Linia K; Pin 15---Linia L; Pin 16--- +12V

Pozdrawiam wszystkich i z góry dzięki za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2007 16:48:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 13:56:16
Posty: 428
Lokalizacja: Wałbrzych
Jeśli jest to dla ciebie niezrozumiałe to udaj się do kogoś kto się na tym zna. Wtyczkę trzeba uciąć z jednego rogu aby weszła.
Co do wyprowadzenia pinów to każdy producent ma inaczej.
Czujnik oleju nr 049919563B.
Można go kupić w sklepach internetowych. Cena około 20PLN.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2007 23:31:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2007 00:04:55
Posty: 6
Problem polega na tym że tu gdzie mieszkam to nikt o tym nie ma pojęcia, no przynajmniej ja nikogo takiego nie znam. Ale spoko, jak tylko uda mi się wpiąć tą wtyczkę to na pewno poradzę sobie z VAG'em :peace:

Dzięki za info.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: