To może tak w skrócie po mojemu

:
Tempomat działa od prędkości 40 km/h wzwyż.
Przyciski działają (jak pewnie zauważyłeś) tak:
B - można go wcisnąć (odskoczy

)
A - można go ustawić w położeniu prawym (tempomat wyłączony) bądź lewym (tempomat włączony). W położeniu lewym przycisk A można również przesuwać w lewo bądź prawo (powraca do swojego położenia w pozycji lewej)
Przycisk
B służy do zapamiętania danej prędkości.
Np. jedziesz sobie x km/h i wciskasz B. Samochód będzie jechał z tą prędkością, niezależnie od oporów (np pod górę). Aby ustawić żądaną prędkość, tempomat musi być włączony.
Przycisk
A, jeśli znajduje się w pozycji całkiem w prawo to tempomat jest wyłączony. Przesunięcie go w lewo powoduje aktywowanie tempomatu (można ustalać prędkość przyciskiem
B).
Dalsze przesuwanie przełącznika
A w lewo powoduje zwiększanie prędkości (jeśli tempomat jest juz aktywny). Przesunięcie go w prawo (ale tak, żeby nie "zaskoczył", żeby nie wyłączyć całkiem tempomatu) bądź naciśnięcie hamulca wyłącza zadaną prędkość.
Ponowne naciśnięcie przycisku
A w lewo powoduje powrót do wcześniej zapamiętanej prędkości. Chyba, że naciśniemy przycisk
B, wtedy ustawiona zostaje nowa prędkość (aktualna)...
Mam nadzieję, że nie zamieszałem za bardzo
