.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.cze.2025 19:47:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5] Problem z c. zamkiem. Proszę o pomoc :)
PostNapisane: 10.sie.2007 21:19:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2007 14:48:59
Posty: 27
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem.
Korzystając z pilota zamykają mi się wszystkie drzwi z wyjątkiem tych od kierowcy.
Tak samo jest przy otwieraniu. Kiedy zamykam auto z kluczyka problemu nie ma zamykają/otwierają się wszystkie na raz. Oświetlenie działa prawidłowo. Dodam jeszcze że przy otwieraniu drzwi z pilota czy też kluczyka słychać w tylnych z obu stron dźwięk tak jakbym jeszcze raz wcisnął przycisk. Ktoś spotkał się może z tego typu przypadkiem? Z góry dziękuję za odp.
Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2007 10:40:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Może masz zakodowany selektywny centralny zamek ?
Poszukaj tematu o kodowaniu sterownika modułu komfortu GrzesiaB

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2007 19:56:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2007 14:48:59
Posty: 27
carlnova napisał(a):
Może masz zakodowany selektywny centralny zamek ?
Poszukaj tematu o kodowaniu sterownika modułu komfortu GrzesiaB


obawiam się że nie, ponieważ jeszcze wcześniej wszystko było git. Kilka dni temu przy wysiadaniu z auta domykałem okna z kluczyka, a jak wróciłem i chciałem otworzyć je z pilota pojawił się wówczas wyżej wymieniony problem. Więc nie wiem czy jest to możliwe aby sterownik sam się rozkodował :/
w każdym bądź razie wielkie dzięki za namiary na temat tego sterownika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2007 21:35:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
należy rozebrać drzwi kierowcy i wymontwać zamek - na 99% zaśniedziała kostka. zrób to jak najszybciej, bo nie otworzysz drzwi i pozostanie prucie tapicerki.

opisałem moją przygodę [taką samą] w tym dziale. poszukaj.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2007 22:05:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
należy rozebrać drzwi kierowcy i wymontwać zamek - na 99% zaśniedziała kostka. zrób to jak najszybciej, bo nie otworzysz drzwi i pozostanie prucie tapicerki.

opisałem moją przygodę [taką samą] w tym dziale. poszukaj.


Prułeś tapicerę, mesz ? :galy: :/

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2007 22:21:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carlnova napisał(a):
meszrum napisał(a):
należy rozebrać drzwi kierowcy i wymontwać zamek - na 99% zaśniedziała kostka. zrób to jak najszybciej, bo nie otworzysz drzwi i pozostanie prucie tapicerki.

opisałem moją przygodę [taką samą] w tym dziale. poszukaj.


Prułeś tapicerę, mesz ? :galy: :/


ha,

zgadnij kto wskazał rozwiązanie problemu...
[odpowiedź na dole]

obeszło się bez tak drastycznych środków - miałem otwierać i zamykać, aż do skutku. otworzyły sie w końcu na skrzyżowaniu... już ich nie zamknąłem, aż do wymiany zamka [która to wymiana okazała się zbędna, bo winna była kostka w drzwiach, a nie zamek... :| ].





:diabel: Piotr :diabel:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2007 23:21:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
:diabel: :diabel: :diabel:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2007 13:01:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2007 14:48:59
Posty: 27
meszrum napisał(a):
carlnova napisał(a):
meszrum napisał(a):
należy rozebrać drzwi kierowcy i wymontwać zamek - na 99% zaśniedziała kostka. zrób to jak najszybciej, bo nie otworzysz drzwi i pozostanie prucie tapicerki.

opisałem moją przygodę [taką samą] w tym dziale. poszukaj.


Prułeś tapicerę, mesz ? :galy: :/


ha,

zgadnij kto wskazał rozwiązanie problemu...
[odpowiedź na dole]

obeszło się bez tak drastycznych środków - miałem otwierać i zamykać, aż do skutku. otworzyły sie w końcu na skrzyżowaniu... już ich nie zamknąłem, aż do wymiany zamka [która to wymiana okazała się zbędna, bo winna była kostka w drzwiach, a nie zamek... :| ].





:diabel: Piotr :diabel:


Dzięki panowie za tak cenne wskazówki. Mam nadzieję ,że ta kostka będzie sprawczynią całego zamieszania ;P Mam jeszcze do Was prośbę czy moglibyście napisać gdzie mniej więcej znajduje się ta kostka ???

i jak zabrać się za rozkręcanie drzwi żeby nic nie uszkodzić, bo śrubek to za dużo tam nie ma :D
Ponieważ jest to moje pierwsze audi , jestem ciekaw czy przy rozkręcaniu trzeba też uważać na plastikowe "klipsy" jakie są w VW-nach WRRR.... :P
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2007 19:57:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
odkręcasz 2 śruby znajdujące się na grzbiecie drzwi po przeciwnych [sobie] stronach; po czym, lekko unosisz tapicerkę do góry. odłączasz przeszkadzające przewody. następnie kierujesz wzrok w kierunku zamka i odłączasz zeń wtyczkę [podobna do wtyczki IDE ;) ]. wyczyść wtyczkę.


:517:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2007 22:10:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2007 14:48:59
Posty: 27
meszrum napisał(a):
odkręcasz 2 śruby znajdujące się na grzbiecie drzwi po przeciwnych [sobie] stronach; po czym, lekko unosisz tapicerkę do góry. odłączasz przeszkadzające przewody. następnie kierujesz wzrok w kierunku zamka i odłączasz zeń wtyczkę [podobna do wtyczki IDE ;) ]. wyczyść wtyczkę.


:517:


Dziękuję Ci bardzo!!! no właśnie zauważyłem tylko te dwie śruby teraz to chyba będę wiedział jak się do tego zabrać :D Pozdrawiam!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 00:28:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
pisząc o wtyczce IDE miałem na myśli wtyczkę od zasilania napędów na IDE...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 11:59:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2007 14:48:59
Posty: 27
meszrum napisał(a):
pisząc o wtyczce IDE miałem na myśli wtyczkę od zasilania napędów na IDE...


Witam:) Właśnie zakończyłem starcie.... Wyczyściłem kostkę ,ale niestety nie pomogło :( W ogóle nie działa mechanizm odpowiedzialny za blokadę zamka ( nie podnosi w gorę ani nie opuszcza " rygielka" ) słychać dźwięki przy otwieraniu zamykaniu z pilota , ale nic się oprócz tego nie dzieje
chyba zapowiada się niezły wydatek :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 13:31:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
używany zamek kosztuje ok. 200 PLN.
podłącz VAG'a i odczytaj błędy z 35.


jeżeli okaże się, że zamek jest do wymiany, to koniecznie kup taki, którego nr katalogowy odpowiada Twojemu. różnica w ostatniej literze może uniemożliwić poprawne podłączenie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 14:54:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2007 14:48:59
Posty: 27
meszrum napisał(a):
używany zamek kosztuje ok. 200 PLN.
podłącz VAG'a i odczytaj błędy z 35.


jeżeli okaże się, że zamek jest do wymiany, to koniecznie kup taki, którego nr katalogowy odpowiada Twojemu. różnica w ostatniej literze może uniemożliwić poprawne podłączenie.


200 zł - No to mnie pocieszyłeś :D
Niestety nie mam możliwości podłączenia , dopiero jak będę przy okazji w serwisie wszystko się wyjaśni. Nastraszyliście mnie z tym zatrzaśnięciem się drzwi wiec chyba będę musiał w trybie przyspieszonym odłożyć sianko na nowy zamek :D może po kolejnej wypłacie ;) bo tak na dłuższą metę trochę też to uciążliwe i niebezpieczne...
W każdym bądź razie dziękuję panowie, a w szczególności Tobie Meszrum za fachową pomoc !!! pozdrowionka


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: