.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lip.2025 12:44:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 1.9 AFN, 1998 r] Problem z pilotem...pomocy...
PostNapisane: 07.lut.2008 00:28:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
Witam.

Od kilku dni staram sie uruchomic scyzoryk zeby dzialal w nim pilot jednak bezskutecznie. Mam tylko jeden kluczyk. Ale do rzeczy...
Wiec staralem sie VAGiem wpisac kluczyk jednak sie nie da.Postepowalem wg procedura ktora jest dostepna na stronie VAG-com (juz nie licze nawet tych wszystkich stron ktore tutaj na forum przeczytalem i juz powoli znam na pamiec):
1) wchodze w 35- Centralny Zamek, i w Adaptacje-10- kanaly 01 i 21 niedostepne! :(
2) wchodze w 35- Centralny Zamek, i w Bloki Pomiarowe 003, nastepnie 007 i tam dopiero jest to czego szukam. jednak w miejscu w ktorym jest ilosc kluczykow (drugie okienko) mam wartosc 0000. Po nacisnieciu przycisku UNLOCK na pilocie, wchodzi wartosc 0100, po nacisnieciu guzika LOCK 1000.

O zgrozo :/

No wiec sprawdzam czy nie ma jakis bledow w 35- Centralny zamek i jednak sa:

2 Faults Found:
01570 - Turn-Off Delay: Terminal 15
28-00 - Short to B+
01559 - Drivers Door
60-00 - Won't Safe

Dwa rodzyneczki sie znalazly...

i Jeszcze do kompleciku jeden przy radyjku:

1 Fault Found:
00852 - Loudspeaker(s): Front
36-10 - Open Circuit - Intermittent.

Nigdzie nie umiem znalesc co oznaczaja te bledy. W kazdym badz razie mam wieeeeelka nadzieje ze jest to powod dlaczego nie umiem dopisac kluczyka :)

Musze sobie radzic sam bo niestety tutaj w Irlandii mechanicy to nawet nie wiedza jak skasować inspekcje olejowa.... :/ O losie...

Bardzo prosze o madre glowy tego forum o jakas rade...moze co sprawdzic itd... :)

Pozdrawiam!


Ostatnio edytowano 08.lut.2008 00:27:04 przez lukaszjanosz, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2008 09:55:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2007 10:37:31
Posty: 95
Lokalizacja: Pieniny
Witam

852 - - - - - 0354 Głośnik przedni
1559 - - - - - 0617 Drzwi kierowcy
1570 - - - - - 0622 Opóźnienie wyłącznika terminal 15

_________________
A6 V6 3.0 quattro
A8 4.2 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2008 10:16:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
a cos wiecej z tych kodow mozna wywnioskowac? moze to byc przyczyna tego ze pilota nie moge zakodowac?
teraz wysiadajac z auta zauwazylem ze na fisie pokazuje tylko drzy kierowcy- pasazeRa nie.czy tak powinnO Byc?
pozdraWiam

_________________
Bylo:
Muscel M461 3 litry Mercedes, 1974
Ford Sierra 2.3 litra D => swap 2.8 V6, 1984
Renault Laguna 2.0 litra, 1995
Ford Mondeo 2.5 litra V6, 1999
Renault Laguna 1.6 litra, 2002
Audi A6 C5 1.9 TDI AFN, 1998
Audi A2 1.4 benzyna, 2000
Mercedes C180 W202 1999
Mercedes C200 Kompressor W203 2002

Jest
Volkswagen Passat B3 1.9 TDI AHU, 1999
Mercedes 220 D W110 1965 Fintail "Skrzydlak"
Mercedes C220 CDI W203 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 1.9 AFN, 1998 r] Problem z pilotem...pomocy...
PostNapisane: 20.lut.2008 21:46:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
lukaszjanosz napisał(a):
Witam.

Od kilku dni staram sie uruchomic scyzoryk zeby dzialal w nim pilot jednak bezskutecznie. Mam tylko jeden kluczyk. Ale do rzeczy...
Wiec staralem sie VAGiem wpisac kluczyk jednak sie nie da.Postepowalem wg procedura ktora jest dostepna na stronie VAG-com (juz nie licze nawet tych wszystkich stron ktore tutaj na forum przeczytalem i juz powoli znam na pamiec):
1) wchodze w 35- Centralny Zamek, i w Adaptacje-10- kanaly 01 i 21 niedostepne! :(
2) wchodze w 35- Centralny Zamek, i w Bloki Pomiarowe 003, nastepnie 007 i tam dopiero jest to czego szukam. jednak w miejscu w ktorym jest ilosc kluczykow (drugie okienko) mam wartosc 0000. Po nacisnieciu przycisku UNLOCK na pilocie, wchodzi wartosc 0100, po nacisnieciu guzika LOCK 1000.

O zgrozo :/

No wiec sprawdzam czy nie ma jakis bledow w 35- Centralny zamek i jednak sa:

2 Faults Found:
01570 - Turn-Off Delay: Terminal 15
28-00 - Short to B+
01559 - Drivers Door
60-00 - Won't Safe

Dwa rodzyneczki sie znalazly...

i Jeszcze do kompleciku jeden przy radyjku:

1 Fault Found:
00852 - Loudspeaker(s): Front
36-10 - Open Circuit - Intermittent.

Nigdzie nie umiem znalesc co oznaczaja te bledy. W kazdym badz razie mam wieeeeelka nadzieje ze jest to powod dlaczego nie umiem dopisac kluczyka :)

Musze sobie radzic sam bo niestety tutaj w Irlandii mechanicy to nawet nie wiedza jak skasować inspekcje olejowa.... :/ O losie...

Bardzo prosze o madre glowy tego forum o jakas rade...moze co sprawdzic itd... :)

Pozdrawiam!



Panowie...odswieżam ten temat. Zacząłem kolejne podejście i niestety nie wyglada dobrze. Czy mozecie mi cos podpowiedziec od czego mam zaczac prace na tym? tzn nie wiem czy najpierw zamek kierowcy wyjac czy np sprawdzić centralke pod nogami kierowcy. A moze ktoś się już z czymś takim spotkał i wie jak zaradzić?

Dziękuje za wszelką pomoc.

Pozdrawiam.

Lukas

_________________
Bylo:
Muscel M461 3 litry Mercedes, 1974
Ford Sierra 2.3 litra D => swap 2.8 V6, 1984
Renault Laguna 2.0 litra, 1995
Ford Mondeo 2.5 litra V6, 1999
Renault Laguna 1.6 litra, 2002
Audi A6 C5 1.9 TDI AFN, 1998
Audi A2 1.4 benzyna, 2000
Mercedes C180 W202 1999
Mercedes C200 Kompressor W203 2002

Jest
Volkswagen Passat B3 1.9 TDI AHU, 1999
Mercedes 220 D W110 1965 Fintail "Skrzydlak"
Mercedes C220 CDI W203 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2008 22:34:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2007 22:29:58
Posty: 29
Lokalizacja: Bydgoszcz
Czy to jest nowy pilot, czy był wcześniej zakodowany i np. po wymianie baterii przestał działać :?:

Pozdrawiam :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2008 23:05:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
vera napisał(a):
Czy to jest nowy pilot, czy był wcześniej zakodowany i np. po wymianie baterii przestał działać :?:

Pozdrawiam :peace:


Tego niestety nie wiem. Od zakupu samochodu tak mam. Ale pilot wyglada na oryginal- tzn wg ETKI pasuje ze on byl w tym aucie montowany.
Wydaje mi się że klucz komunikuje sie z samochodem, ponieważ w VAG-COMie w [35- Centralny] i [003- Bloki pomiarowe] na kanale 007 w drugiej tabelce przechodza wartosci nastepujace:
Otwieranie 0100
Zamykanie 1000.

I w sumie to nie wiem od czego się mam zabrać (z wyciaganiem sterownika centralnego jest troche roboty z tego co zobaczylem) (z zamkiem również) :/

Pozdrawiam

_________________
Bylo:
Muscel M461 3 litry Mercedes, 1974
Ford Sierra 2.3 litra D => swap 2.8 V6, 1984
Renault Laguna 2.0 litra, 1995
Ford Mondeo 2.5 litra V6, 1999
Renault Laguna 1.6 litra, 2002
Audi A6 C5 1.9 TDI AFN, 1998
Audi A2 1.4 benzyna, 2000
Mercedes C180 W202 1999
Mercedes C200 Kompressor W203 2002

Jest
Volkswagen Passat B3 1.9 TDI AHU, 1999
Mercedes 220 D W110 1965 Fintail "Skrzydlak"
Mercedes C220 CDI W203 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2008 23:20:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2007 22:29:58
Posty: 29
Lokalizacja: Bydgoszcz
Możesz próbować zsynchronizować pilota, lub dopisać (potrzebne 2 kluczyki).

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=#1069035

Pozdrawiam :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2008 23:52:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
vera napisał(a):
Możesz próbować zsynchronizować pilota, lub dopisać (potrzebne 2 kluczyki).

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=#1069035

Pozdrawiam :peace:


no niestety tego to juz probowalem :/ niestety bez efektu.

Jakies inne pomysly moze?

Pozdr

_________________
Bylo:
Muscel M461 3 litry Mercedes, 1974
Ford Sierra 2.3 litra D => swap 2.8 V6, 1984
Renault Laguna 2.0 litra, 1995
Ford Mondeo 2.5 litra V6, 1999
Renault Laguna 1.6 litra, 2002
Audi A6 C5 1.9 TDI AFN, 1998
Audi A2 1.4 benzyna, 2000
Mercedes C180 W202 1999
Mercedes C200 Kompressor W203 2002

Jest
Volkswagen Passat B3 1.9 TDI AHU, 1999
Mercedes 220 D W110 1965 Fintail "Skrzydlak"
Mercedes C220 CDI W203 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2008 09:46:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
Znowu cos nowego.
Wiec tak: mikrostycznik niby dziala, ale tylko do odwietlenia. Po otwarciu drzwi kierowcy zapala sie podswietlenie wewnatrz oraz na drzwiach. I proba: zamykam autko kluczykiem z otwartym oknem, slychac "pip" od alarmu, mrygaja diody od aktywnosci alarmu jednak jak otworze drzwi kierowcy od wewnatrz to doopa...alarm nie wyje... Stawiacie na przewody do drzwi...??

Dzieki i pozdrawiam

Lukas

_________________
Bylo:
Muscel M461 3 litry Mercedes, 1974
Ford Sierra 2.3 litra D => swap 2.8 V6, 1984
Renault Laguna 2.0 litra, 1995
Ford Mondeo 2.5 litra V6, 1999
Renault Laguna 1.6 litra, 2002
Audi A6 C5 1.9 TDI AFN, 1998
Audi A2 1.4 benzyna, 2000
Mercedes C180 W202 1999
Mercedes C200 Kompressor W203 2002

Jest
Volkswagen Passat B3 1.9 TDI AHU, 1999
Mercedes 220 D W110 1965 Fintail "Skrzydlak"
Mercedes C220 CDI W203 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: