Witam odkąd posiada allroad'a 2x miałem porządny problem z błędem na fizie
"uszkodzony czujnik ciśnienia" lecz już z grubsza doszedłem, iz jest to po stronie braku lub problemu komunikacji czujników czestotliwości 447 (wiem, ze mercesesy W210 i W211 posiadają takie same czujniki) z modułem głównym
problem tkwi:
- albo w antenkach, złączach, na kosciach przy deszczowej pogodzie (z ta pogoda to moja teoria), akurat zawsze mi sie to kojarzy w okresach burzowych i zmiennych warunkach atmosferycznych, temperatur.
- kiedy jade na dzialce po korzeniach powoli takze potrafi wystapic blad, ale to rzadkosc, nastawiam mu na asfalcie nauke i adaptuje uczy sie bez problemowo, w tej chwili nie moze.
- jesli ktos umie badz robil diagnoze na VAG'u proprosil bym o instruktaż na ktorych grupach to badac.
Bo jezeli padl mi moduł to 700pln czujnik 150,
ale wole zdiagnozowac to od nitki do kłębka Info o komunikacji czujników, rzecz w tym, że także tak miałem z kilka miesięcy temu zmieniajać z zimowek na letnie i po jakis tam walkach udalo sie zaadaptowal wyuczyl.
Więc koledzy drodzy moi mili od czego zaczać i jak ??
poniższy schemat wiązki elek.dla układu kontroli ciśnienia. w oponach.
Elektryk kiedyś zauważył spięcie z anteną w tylnej szybie o telematiksu (jest to system, który nie dziala u nas w PL powiązany z NAVI informacje o korkach chyba) i po jego zabiegu problem znikł.
prosze o rady i wewnt. inStrukcję. Dziękuję
update. 2 dni minelo sucho i problem ''blad o uszkodzonym czujniku minal''
doszedlem antenka byla uszkodona na kosci, gra gitara, prawdopodobnie od piachu...
poprosil bym jakie grupy na sensory vag
