.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 23:19:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 AAHq] Jakie napiecie potrzebne do rozruchu *NOWE PYT.
PostNapisane: 11.sty.2009 11:05:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 11:03:43
Posty: 63
Lokalizacja: Chojna -> Zachodniopomorskie
Auto: S4 2,7 biturbo 2001
Koledzy mam taki problem:

Zakupilem do mojej A4 95r. z silnikiem AAH 2.8 v6 12v nowy akumulator 74Ah. Auto palilo normalnie do pierwszego przymrozku (ok -3*C).

Silnik krecil normalnie jednak brak rozruchu :/ na zegarze pokazywalo na zaplonie 12V a podczas krecenia silnika wskazowka opadala do 10V.

podlaczylem na noc akumulator i po tej operacji na zegarku pokazywalo ok 13V na zaplonie a podczas krecenia wskazowka spadala na ok 11V i silnik odpalal normalnie (nie bylo tez mrozu). wczoraj wieczorem auto postalo kilka godzin na mrozie i znowu to samo.

czy to normalne ze przy 10V podczaz rozruchu auto nie lapie????

_________________
Audi B4 2.0 ABT '94 Color Edition < sprzedane Audi A4 1.8 ADR '95 < sprzedane Audi A4 2.8 V6 QUATTRO < sprzedane
Audi Audi S4 B5 Quattro '01 Jest


Ostatnio edytowano 17.sty.2009 13:06:42 przez razk, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2009 15:59:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Podczas obciązenia normalnym zachowaniem się aku jest spadek napięcia do około 10V.
To że aku zaraz po ładowaniu miał znamionówkę żędu 13V też jest normalne.Aku był wzbudzony z prostownika i stąd te 13V.

To że auto nie łapie nie jest winą akumulatora.W końcu auto kręci a sprawny silnik benzynowy odpala z dużo bardziej zmęczonych akumulatorów.

Przyczyny musisz szukać w innym miejscu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2009 16:13:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 11:03:43
Posty: 63
Lokalizacja: Chojna -> Zachodniopomorskie
Auto: S4 2,7 biturbo 2001
wiec gdzie powinienem zaczac???

_________________
Audi B4 2.0 ABT '94 Color Edition < sprzedane Audi A4 1.8 ADR '95 < sprzedane Audi A4 2.8 V6 QUATTRO < sprzedane
Audi Audi S4 B5 Quattro '01 Jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2009 16:25:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
razk napisał(a):
wiec gdzie powinienem zaczac???


Układ paliwowy i zapłonowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2009 16:33:58 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zmierz dokladnie napiecie bo domniemam ze odczyty podajesz ze wskaznika na desce. wedlug mnie mozesz miec slaby styk masowy w cewkach zaplonowych badz komputerze lub pompie paliwowej i przy wiekszym spadku napiecia na akumulatorze na danym urzadzeniu wystepuje zanik napiecia. mozesz to sprawdzic mierzac podczas rozruchu prady plynace przez te urzadzenia.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2009 18:03:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 11:03:43
Posty: 63
Lokalizacja: Chojna -> Zachodniopomorskie
Auto: S4 2,7 biturbo 2001
panowie jak sie okazalo auto ne pali tylko jak postoi na dworze (na mrozie). akumulator niezaleznie od tego czy auto stoi w garazu czy na dworze trzyma napiecie 12.43V (mierzone miernikiem).

na co moze tak oddzialywac mroz???

jutro beda mi sprawdzac przewody, kopulke itp.

VAG w dalszym ciagu pokazuje zero bledow niezaleznie czy auto pali czy nie.

najgorsze jest to ze ilu ludzi tyle teorii......

czesto powtarza sie czujnik temperatury silnika (brak ssania na zimnym) i ze czasem VAG usterki tego czujnika potrafi nie pokazac.
Trzymac sie tego tropu czy to jakas lipa??

_________________
Audi B4 2.0 ABT '94 Color Edition < sprzedane Audi A4 1.8 ADR '95 < sprzedane Audi A4 2.8 V6 QUATTRO < sprzedane
Audi Audi S4 B5 Quattro '01 Jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 23:03:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
to żę wag nie wykrywa błędu to znaczy żę widzi ten czujnik a czy on jest ok to trzeba omomierz i tabelkę z elsy lub autodata i porównać w różnych temperaturach lub wykonać logi statyczne i porównać z danymi wzorcowymi . pierwszy sposób jest dokładniejszy

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: