mały v8 napisał(a):
pawelb napisał(a):
Nie wiem ile w tym prawdy ale podobno w nowszych modelach A4 - po 2000 roku nie cynkowano blach tylko teflonowano - być może w C5 także, czy teflon lepszy od ocynku czy gorszy nie wypowiem się, ocynk poddany działaniu wilgoci także się utlenia i pęcznieje a potem to już bierze rdza blachę.
Bzdura. Dalej jest normalny ocynk, tylko co rok na wszystkim bardziej oszczędzają, i na powłokach galwanicznych także.
Dokładnie takie są efekty cost-cuttingu.
A tak jak tomek83f wyżej pisze, na większości nowszych audic widać pod lakierem małe ziarenka jak z brudnego procesu lakierowania i wokół nich tworzą się po kilku latach ogniska korozji, na początku wybrzusza w takim miejscu lakier jak mały pęcherzyk powietrza, a potem już widać w czym rzecz.
Grupa VW schodzi na psy z powłokami lakierniczymi...