.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 01:45:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2010 09:01:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Napiszę jak to wygląda w A6 C5. Syczenie przy korku po uruchomieniu silnika to odpowietrzenie zbiornika. Po uruchomieniu auta i w innych, nie znanych mi okolicznościach przyrody, włącza się zawór, który w prostej linii otwiera połączenie: odpowietrzenie baku - kolektor ssący. Ma to związek z ekologią - opary paliwa są szkodliwe i silnik ma je przepalić, przynajmniej w części. U mnie jednak coś było nie tak.

Przy niższych temperaturach zaczęły się problemy z odpalaniem na benzynie, ale tylko po dłuższym postoju (najczęściej rano). Do tego szalejący wskaźnik poziomu paliwa. Do tego bardzo duże zużycie benzyny. Do tego ciekawa zależność - zatankowanie świeżego paliwa = dobre odpalanie i brak innych, ww. problemów. Ale na krótko. W końcu odpiąłem wtyk od wspomnianego zaworu i dziś, po kilkunastu dniach, mogę powiedzieć, że jest OK. Wskaźnik paliwa się uspokoił, odpalanie bez zarzutu, ssania w korku brak, zużycie benzyny drastycznie spadło. Ważne jest to, że efekt nie był natychmiastowy. Należało pojeździć z odpiętym zaworem kilka dni, zanim pojawiły się pierwsze efekty.

Nie wiem, czy w innych modelach audi może być podobnie, jednak wiem, że fiaty panda miały podobny problem i ingerencja w układ oparów paliwa również przyniosła dobre rezultaty. Oby i Wam pomogło, bo przynajmniej w moim przypadku sprawa była już beznadziejna :/

P.S. Teraz jeżdżę z odpiętym zaworem. Generuje to błędy w VAGu, ale nic poza tym. Może kiedyś zrobię odpowiednią przeróbkę, ale na razie zostaje jak jest.

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2010 21:48:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2009 18:49:45
Posty: 7
Lokalizacja: Puck
Auto: AUDI A6 C4 2.8 QUATTRO SEDAN
Gdzie mogę znaleźć tą część w A4 avant 1996???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2010 07:45:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Prawdopodobnie z lewej strony komory silnika (patrząc od przodu) chyba na obudowie filtra powietrza.

Obrazek

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 1,6'96]Syczenie z korka wlewu paliwa
PostNapisane: 14.lut.2015 17:02:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.gru.2013 13:15:26
Posty: 196
Lokalizacja: Stargard
Auto: audi A6 C5 1.9 130KM AVF
koledzy może to nie na temat ale spróbuje, mam A6 c5 2.8 ze stanów jest tam filtr węgla aktywnego z tylu pod zapasem. Czy można to wywalić i zapomnieć o tym? robił.ktoś.coś takiego?

_________________
-kiedy rozum śpi, budzą się potwory
-----------------------------------
Audi a6 c5 avant 2001 1.9 130km AVF- MOJ
Audi a6 c5 sedan 1998 USA 2.8 193km ACK quatrro tiptronic gaz LPGTECH- ŻONKI:P (BYŁO)
VW Polo cross 1.9 AXR Żonki:P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: