Nerus napisał(a):
Hej,
mam błotniki do wymiany ze względu na rudą, która się zakorzeniła na stałe przez gąbkę przy nadkolach (tylko do wymiany).
Znalazłem zamienniki czy to dobry pomysł:
https://allegro.pl/blotnik-lewy-audi-a4-b7-04-07-lx7z-x7z-kazdy-kolor-i7038951124.html?fromVariant=7038951362https://allegro.pl/blotnik-prawy-audi-a4-b7-04-07-lx7z-x7z-kazdy-kolo-i7038951419.html?fromVariant=7038951543Czy powinienem jeszcze coś wymienić za wyjątkiem błotników np. gąbkę (może jakiś plastikowy zamiennik?
)
Jak mogę sprawdzić jaki mam kolor auta (kod), np. przez VIN?, numer koloru: LX7Z.
Mam wersję A4 B7 Avant S-Line.
Nie kupuj zamienników ... bo
po pierwsze primo ultimo ..... nie wiesz co kupisz w jakim wykonaniu , i jak będzie z pasowaniem .... i może wyjść tak , że lakiernik to Ci polakieruje , założy bez spasowania dobrego , bo na przykład się nie da ... i tylko zgarnie kasę ze słowami na ustach ... no Panie , a kto by się tam o takie nierówne szczeliny martwił ... , przecież tego nie widać .. to stare auto , nie musi wyglądać jak z salonu .... należy się 1500 zł za robotę .... i będziesz jeździł z bublem , i bólem dupy , że się tak dałeś wkręcić .
Kup używki w eleganckim stanie , niech wyszlifuje , ... za podkładuje ... wyszlifuje ... polakieruje .. wypoleruje ... założy, spasuje , złoży auto do kupy , i będziesz zadowolony .
p.s. wiele blach w zmienikach jest tłoczone z tych samych , samiuskich matryc co w fabrykach producenta danej marki auta . To są te same matryce , co tłukły Twoje blachy z Twego auta na pierwszym montażu , ...... tyle , że się zużyły , rozkalibrowały , przestały trzymać parametry , normy ... i zostały sprzedanej jakiejś tam firmie co robi zamienniki .. np . Tyc , Blic ...... i wpisz sobie co chcesz tutaj .