.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 00:28:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B3] Łamie się na pół???!!!:)
PostNapisane: 27.maja.2006 20:13:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2006 17:23:21
Posty: 14
Lokalizacja: Białystok
Witam mam problem.
B3 2L 90r.
Zauważyłem pęknięcie na progu na lini łączącej dzwi przednie i tylnie po środku. Z drugiej strony to samo. Mam obawy że przełamuje mi się w połowie. Czy to jest możliwe i co z tym zrobić. Nie znam konstrukcji B3 dobrze. Czy tam jest rama czy jakieś podłużnice? W ETCE słabo to widać( konstrukcja smonośna czy coś takiego?). Jak to naprawić, bo lubię te auto i dobrze się nim jeździ. Przebieg 250000 podłoga jest dziurawa od strony pasażera (nie na wylot). Co z tym zrobić Panowie może jakieś pomysły . Poprzedni właściciel nie dbał chyba zabardzo o auto a ja się napaliłem na nie no i mam. Aha w dowodzie jest napisane składak (to znaczy ze jest zrobiony z paru innych czy co i podwozie tez jest łączone i spawane bo dopiero teraz zaczalem sie tym przejmowac).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2006 20:31:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
To masz jakieś auto po poważnej masakrze, być może jest spawane z 2 aut. Audi nie ma konstrukcji ramowej tylko samonośną. Daj do dobrego blacharza i niech auto doprowadzi do pożądku ale i tak nigdy nie będzie dobrze i musisz uważać w jeździe aby nie jeździć zbyt szybko a jak auto jest krzywe to pewnie ma problemy z trakcją.

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2006 20:31:38 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
moje B2 ma 300 000 i 20 lat i blacha jak i konstrukcja maja się świetnie, nie znam tez nikogo komu by się audi rozleciało ) a znam osobiście człowieka jeżdzącego do dzisiaj B1..

Niewykluczone, że masz auto poskładane z "ćwiartek" :>
na pewno nie jest ci do smiechu, ale polscy skłądacze dokounja niestety cudów.
Pokaż samochód komuś, kto składa do kupy powypadkowe auta - powie ci czy można to ratować i ewentualnie jak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2006 20:40:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Jak masz dziury w podłodze to już coś nie tka bo raczje B3jki aż tak nie rdzewieja :/

Obawiam się, ze coś poważnego ię mogło stać kiedyś z twoim autkiem

Zrób może foty

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2006 20:41:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2006 17:23:21
Posty: 14
Lokalizacja: Białystok
No to ładnie. Tak myślałem. Słyszał ktoś kiedyś może że mu auto się rozpadło?
Moja B3 jeździ dobrze i z trakcją nie ma problemu. Jedyny jej problem to że zimą przy -25 st. nie zawsze odpalała.
Jak to naprawić, może jakieś belki wspawać po długości?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2006 20:56:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
najlepiej wrzuc jakies fotki to sie zobaczy.... :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2006 21:09:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.mar.2005 18:34:28
Posty: 703
Lokalizacja: Warszawa
scob napisał(a):
moje B2 ma 300 000 i 20 lat i blacha jak i konstrukcja maja się świetnie, nie znam tez nikogo komu by się audi rozleciało ) ...

to pora poznac mnie :D :D :D
ja w mojej poprzedniej audiczce (B2 z 83 z silnikiem 1.6 diesel) zgubilem cala tylna belke z kolami jadac 60km/h :P jak wysiadlem i zobaczylem co sie stalo to nie moglem uwierzyc !! a szkoda ze sie rozleciala bo od nowosci byla u mojego dziadka a potem u mnie. 3 miechy wczesniej byla latana podloga itp a z rok wczesniej generalny remoncik silnika. Takze AUDI tez sie rozpadaja - w skrajnych przypadkach :P

_________________
BEX quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2006 21:40:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2006 17:23:21
Posty: 14
Lokalizacja: Białystok
Oto zdięcie: Nie wiem czy będzie działać bo pierwszy raz to robie.
[img]http://www.marcinsgallery.fotopic.net
Dzis jeszcze może być niedostępne ale jutro powinno się otworzyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2006 23:03:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.maja.2006 09:14:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
Moją torpedę lekko podchrupuje przy progach no i w miejscu gdzie jakiś palant przywalił jej drzwiami w boczek ale jest zakonserwowane teraz dobrze. Poza tym cycuszki jeśli chodzi o blachę, a auto ma 21 lat.

To jest właśnie Audi, słyszałem opinie, że teraz już nie robią takiej dobrej roboty ale te starsze roczniki to niczmy czołgi były podobno.

Co do twojego problemu to masz nauczkę by na przyszłość nie kupować w 'ciemno'. Kolega też się tak raz napalił na B4 coupe mimo, że mu odradzaliśmy ze znajomym. Co ma teraz? Padlinę ... jego coupe 5 garów nie wygra nawet z polonezem, tak dorżnięta.

_________________
Było: Audi 80 B2 1.6 diesel - moje pierwsze auto, moja pierwsza Audi, od niej zaczęła się moja wieczna miłość do marki.
Było: Audi 90 B2 2.3 - oddana (to był błąd!) w dobre ręce w 2008 lecz w sercu pozostanie na zawsze ...
Było: Audi 80 B4 Avant 1.9 TDi - dzielnie służyło przez 6 lat!
Jest: Audi A4 Avant B5-lift 1.9 TDi - na 18kach wygląda prawie jak RSka ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2006 08:55:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Zgadzam sie, ze w nowszych modelach Audi to juz nie to zabezpieczenie blach . Widze to i mam porownanie moich ( i nie tylko) wczesniejszych Audi z obecna. Wg. mnie najlepiej zabezpieczone byly modele C-3 i B-3, ale Audi to i tak klasa wyzsza w porownaniu z np. Oplem czy Fordem.
Do autora watku:
Nic nie da, nawet najlepsze zabezpieczenie antykorozyjne - a najlepsze to fabryczne, jesli samochod jest po przejsciach. Chyba nie podejrzewasz blacharza ze ocynkowal spawy i blachy, gdy naprawial kiedys tam Twoj samochod. Po pewnym czasie wszystko wylazi.
Olek napisal:
Cytuj:
ja w mojej poprzedniej audiczce (B2 z 83 z silnikiem 1.6 diesel) zgubilem cala tylna belke z kolami jadac 60km/h

ale B-2 nie bylo ocynkowane - bynajmniej seryjnie a B-3 napewno jest a tu takie numery z korozja !

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2006 10:46:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lis.2003 18:02:20
Posty: 532
Lokalizacja: Olsztyn
martintro napisał(a):
Słyszał ktoś kiedyś może że mu auto się rozpadło?


slyszec, nie slyszalem ale pare ladnych lat temu widzialem jak w centrum olsztyna bmw na sprzyzowaniu sie rozpadlo na dwie czesci

co do tweojego pekania to poza tym co na progach nie dzieje sie nic innego?
jesli sie lanie to powinna przeginac sie cala konstrukcja i np. pojawiac sie szpary przy drzwiach, drzwi godzej zamykac itp.
ja bym na twoim miejscu szukal drugiej budy, np. z jakiegos anglika

_________________
AEL POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2006 11:05:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2006 17:23:21
Posty: 14
Lokalizacja: Białystok
Szpar żadnych nie zauważyłem, konstrukcja też nie wydaje się że jest wygięta.
Tylko te pęknięcia.
Czy można te progi jakoś wyciągnąć??
http://www.marcinsgallery.fotopic.net/p29725981.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2006 11:20:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
dach sie nigdzie nie zalamuje/wygina?? wyglada ze poprostu tylek byl wspawany.... podloga od dolu nie koroduje na tej lini co progi??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2006 11:22:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.maja.2006 09:14:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
ZiPi napisał(a):
ale B-2 nie bylo ocynkowane - bynajmniej seryjnie a B-3 napewno jest a tu takie numery z korozja !


B2 przejściówki (od 1984r) mają już ocynk ;)

Do Martintr: Na fotkach wygląda to conajmniej nie ciekawie, może rozdłub to próchno i zobacz co jest pod spodem? Czy pęka na całej lini czy tylko przy wierzchu.

_________________
Było: Audi 80 B2 1.6 diesel - moje pierwsze auto, moja pierwsza Audi, od niej zaczęła się moja wieczna miłość do marki.
Było: Audi 90 B2 2.3 - oddana (to był błąd!) w dobre ręce w 2008 lecz w sercu pozostanie na zawsze ...
Było: Audi 80 B4 Avant 1.9 TDi - dzielnie służyło przez 6 lat!
Jest: Audi A4 Avant B5-lift 1.9 TDi - na 18kach wygląda prawie jak RSka ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2006 19:06:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2006 17:23:21
Posty: 14
Lokalizacja: Białystok
Podłubię trochę po niedzieli. Dach mi się nie załamuje. Może to tylko pęknięcia na progach.
Jak zdiąć progi i czy wogóle da się je zdiąć?
Dzięki za szybką reakcję, czekam na jakieś pomysły.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2006 19:38:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
Zdejmowaniem progów to się blacharz musi zająć - samemu raczej nie da rady. Z zakładaniem jest trochę gorzej - wymieniałem je kiedyś w B2 i blacharz przyspawał je do podłogi punktowo co kilka centymetrów - wiem że tak się robi, bo ciężko położyć jest ciągły spaw na dł ponad 2m (przegrzać blachę łatwo - potem korozja) ale nie jest to idealne rozwiązanie - przez szczeliny dostaje się woda, błoto a zimą sól i problem gotowy - rdza żre i progi i podłogę. Jak będziesz progi wymieniał kup blachy oryginalne, nawet jeżeli są używane - podróby rdzewieją już po 2 latach.

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2006 19:47:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Sprzedaj auto :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2006 20:02:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
K@mil napisał(a):
Sprzedaj auto :D
Oj teraz ciezko znalezc frajera :diabel: :P
Nie wiem czy jest sens w aucie z tego rocznika wymieniac progi. Ja bym je tylko wzmocnil. W miejsca skorodowane wspawal laty z grubej blachy.
Wal na pw. do Malego v8, on jest blacharzem samoch. i ma o tych rzeczach pojecie.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2006 20:59:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
foxbat napisał(a):
Zdejmowaniem progów to się blacharz musi zająć - samemu raczej nie da rady. Z zakładaniem jest trochę gorzej - wymieniałem je kiedyś w B2 i blacharz przyspawał je do podłogi punktowo co kilka centymetrów - wiem że tak się robi, bo ciężko położyć jest ciągły spaw na dł ponad 2m (przegrzać blachę łatwo - potem korozja) ale nie jest to idealne rozwiązanie - przez szczeliny dostaje się woda, błoto a zimą sól i problem gotowy - rdza żre i progi i podłogę. Jak będziesz progi wymieniał kup blachy oryginalne, nawet jeżeli są używane - podróby rdzewieją już po 2 latach.

zawsze mozna przejechac specjalna pasta laczenia zeby nie korodowalo....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2006 09:35:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Jak B3 się sypie to na 100% była po przejściach, przecież od '86r. w Audi blachy są dwustronnie cynkowane i to ogniowo specjalnymi sposobami czego Mercedes, BMW, Lexus ani Jaguar nie robił. 15 lat na orginalne blachy w Audi to pryszcz-nie ma prawa nawet być bombelka od spodu. Ja mam 13 letnie Audi i blachy są w idealnym stanie a kolega ma od nowości Opla Vectre nie bitą i garażowaną i już pod błotnikami są bombelki a drógi kolega ma BMW o rok starsze i też nie bite a pod podłogą, na klapie tylniej, błotnikach i podłużnicy bronzowieje. Aodi ma najlepsze blachy na świecie z popularnych aut.

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: