.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.sty.2025 21:39:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2,6 ABC] blos czy sekwencja ?
PostNapisane: 23.kwi.2007 10:23:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
czy ktos ma zamontowana w takim silniku instalacje z blosem? czy w gre wchodzi tylko sekwencja?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 11:56:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
Jesli masz pieniadze na sekwencje to bierz sekwencje :peace: Blos niby costam daje ale...

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 14:50:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Jak chcesz to wkladaj blosa, tyle ze blos nie eliminuje ryzyka wystrzalow a w ABC kolektor masz z plastiku.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 18:12:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Polecam do tego silnika tylko sekwencję! ryzyko wystrzału na blosie znikome ale jest! wystarczy jeden strzał i pożałujesz tej oszczędności! Kolejna rada: pierwsze audi kupiłem z gazem , do drugiego sam wstawiłem a w obecnym aucie już nie popełnie tego blędu, ale to tylko moje zdanie bo wcześniej broniłem LPG!

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 18:44:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
stac mnie na sekwencje ale wiekszosc moich przebiegow to krotkie dystanse (1-2km)
przy sekwencji to pewnie nawet w tym czasie nie zdazy sie przelaczyc na gaz i cala oszczednosc bedzie tylko iluzoryczna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 19:36:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
IIe kilometrow robisz rocznie ?
Bo moze gaz u Ciebie, to pseudo oszczednosc.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 19:58:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
20 tyś. km/rok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 20:03:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
kkarol napisał(a):
stac mnie na sekwencje ale wiekszosc moich przebiegow to krotkie dystanse (1-2km)
przy sekwencji to pewnie nawet w tym czasie nie zdazy sie przelaczyc na gaz i cala oszczednosc bedzie tylko iluzoryczna
przy tak małych przebiegach to i tak niezdrowo dla silnika!!! będzie ciagle niedogrzany i kolejny twój post będzie miał tytuł : "dlaczego moje auto pali 20l/100km?" jeśli takie przebiegi planujesz to zapomnij o gazie i chociaż raz w tygodniu przejedź się dalej i rozgrzej trochę auto ! :peace:

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 20:15:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
zdrowo czy niezdrowo dla silnika jezdzic musze :D
a przy takiej cenie benzyny przepale wartosc tego samochodu w rok czasu ;)
tak ze dylemat pozostaje : :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 20:20:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2007 10:40:27
Posty: 53
Ja niedawno założyłem BLOSa w 2,8 AAH powiem tak. Jak narazie to nie wiem co jest grane. Róznicy powmiedzy gazem a benzyna w zasadzie nie czuć nawet jak jedzie 4 osoby i bagaznik zapełniony, ale spalanie po mieście przyodcinkach 3-4km to 25/100 oszczednie do 80 i przy 2500 zmiana biegów. to spalanie mnie wqurwia. Trasa do 120 13l i quuuur nie mam juz sily.

Zastanawiam sie nad zmiana na Sequenta 56 - tylko czy to obnizy spalanie????

Niech ktoś cos napisze sensownego :)

_________________
Audi 90 1982 B2 2.0 115KM 5cyl - było
Audi 80 1992 B4 2.0 90KM - jest w Ełku
Audi 100 C4 Avant 1994 2.8 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 20:59:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Cytuj:
Niech ktoś cos napisze sensownego
Wlasnie napisales najbardziej sensownego posta w tym temacie :peace:
Cytuj:
Zastanawiam sie nad zmiana na Sequenta 56 - tylko czy to obnizy spalanie????
W miescie napewno spalanie ns sekwencji sie zmniejszy, tylko nie na tak krotkich odcinkach. Jak robisz po miescie te pare km, to smigaj na benzynie -> na jedno wyjdzie. W trasie spalanie masz OK.
Tak wiec kkarol zakladaj sekwencje, im szybciej to zrobisz, tym szybciej sie zwroci, tylko miej na uwadze to, ze zanim silnik przejdzie na gaz ( mozna ustawic przelaczanie przy temp. ok. 30 stopni C ) to juz dojedziesz na miejsce i zgasisz silnik.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 22:28:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
rafi127 napisał(a):
Ja niedawno założyłem BLOSa w 2,8 AAH powiem tak. Jak narazie to nie wiem co jest grane. Róznicy powmiedzy gazem a benzyna w zasadzie nie czuć nawet jak jedzie 4 osoby i bagaznik zapełniony, ale spalanie po mieście przyodcinkach 3-4km to 25/100 oszczednie do 80 i przy 2500 zmiana biegów. to spalanie mnie wqurwia. Trasa do 120 13l i quuuur nie mam juz sily.

Zastanawiam sie nad zmiana na Sequenta 56 - tylko czy to obnizy spalanie????

Niech ktoś cos napisze sensownego :)
To chyba co nie tak bo moje 2.8 na blosie bez zbytniej oszczędności mieściło się w 18l/100km po mieście a trasa jak u ciebie. fakt, że dbałem o motorek , żadnego drutowania. Sprawdź w jakim stanie masz parownik czystość dysz stan membran ,itp . w moim przypadku jeszcze na mikserze zestaw naprawczy (czyli wszystko oprucz obudowy) znacząco wpłynął na spalanie!

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2007 22:44:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2007 10:40:27
Posty: 53
Wiesz w tym jest problem że jesli chodzi o parownik to jest on fabrycznie nowy.
Jest to parwonik firmy zavoli - zmocniony. W zasadzie to wszystkie elementy sa prosto z pudełka.

_________________
Audi 90 1982 B2 2.0 115KM 5cyl - było
Audi 80 1992 B4 2.0 90KM - jest w Ełku
Audi 100 C4 Avant 1994 2.8 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: