.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 04:15:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 2.8]GAZ - KLAPY wybuchowe????
PostNapisane: 11.lip.2007 15:07:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2007 14:39:42
Posty: 263
Lokalizacja: Głogów
Mam pytanko czy wie ktoś jak najlepiej zrobić klapy wybuchowe w kolektorze powietrza (tlumik halasu) w audi a6 1996 2.8benz??? Moze jakies sugestie z czego i jak to zrobic??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2007 15:28:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
najskuteczniej bedzie podskoczyc do gaziarzy i kupic tak zwane "gwizki" Kawałek metalowej podkladki ze sprezynka centralnie po srodku, jak jeb...nie to wyskakuje do gory a nastepnie sprezynka ciagnie w dol i zamyka...

Ja i tak w to nigdy nie wierzylem :peace:

a to na allegro:
http://moto.allegro.pl/item210575045_an ... lapa_.html

http://moto.allegro.pl/item211200558_kl ... etrza.html

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2007 19:12:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Ten " tlumik hłasu " czyli tą puszkę z napisem V6 najlepiej wogole wymontowac, bo zwieksza tylko ilosc gazu, ktory moze wystrzelic.
Co do klap antystrzałowych, to montuje sie je zaraz za przeplywomierzem, ale jego skutecznosc przy konkretnym strzale jest niewielka.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ok
PostNapisane: 12.lip.2007 19:41:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2007 14:39:42
Posty: 263
Lokalizacja: Głogów
W sumie to mi 2 razy strzelił na 2000km wiec malo. A czym to jest spowodowane??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ok
PostNapisane: 12.lip.2007 20:22:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
mark2121 napisał(a):
W sumie to mi 2 razy strzelił na 2000km wiec malo. A czym to jest spowodowane??
Złym stanem układu wysokiego napięcia czyli: swiece, przewody, kopulka i palec rozdzielacza zapł.
lub zubozaniem mieszanki - nieszczelnosciami w dolocie.
Opisz sytuacje, przy jakiej strzelił, łatwiej będzie cos wywnioskować.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2007 18:35:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2005 09:53:51
Posty: 489
Lokalizacja: Krosno/Jasło
kolego zaloz BLOSa albo sekwencje i nie kombinuj !!

_________________
100 C4 2.3 AAR + BLOS BRC
Octavia 2 FL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2007 22:09:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ja mam ACE i mam zawsze jedną opaske od rury dolotowej luźniej skręconą jak lekki strzał to sie po kościach rozejdzie a jak mocny to rura wyskoczy i nic nie połamie i nie powygina, bo ten antywybuch z gumą to największe g.... jakie jest ale u mnie występiły z 3 strzały przez 30 000, chyba że jakies lekkie kichnięcia niezauważalne


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron