.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 00:09:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: kto ustawi mech, wtrysk silnik ACE .najchetniej malopol.
PostNapisane: 14.paź.2008 21:39:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lip.2008 08:22:49
Posty: 7
Lokalizacja: Trzebinia
jak w temacie, jesli ktos to potrafi robic i dojsc konca z silnikiem, provblem z benzyna lub zna warsztat gdzie to robia ,bede niezmiernie wdzieczny za informacje. :d gg 6011211


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2008 07:59:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Bosch Service Auto-Moto-Test

ul. Balicka 56
email: auto-moto-test@bosch-service.pl
tel.: 012/636-26-11
faks: 0126362611

Polecam :peace:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2008 13:41:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sie.2008 16:12:35
Posty: 20
Lokalizacja: lublin
Opisz co się dzieje a może pomożemy :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2008 19:40:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
nie pomożemy via gg/akp itp :D

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2008 11:35:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lip.2008 08:22:49
Posty: 7
Lokalizacja: Trzebinia
no i bylem na badaniiach Panowie i niestety.po strzale poszedl przeplywomierz niestety. potem jeszcze wymienilem czujnik halla w aparacie bo podejrzenie ze od instalacji byly strzaly ktore ow przeplywomierz zalatwily i od trego czasu swiety spokuj, gaz sie uspokoil,jedynie ta benzyna nie chodzi. no ale wiaze sie to z zakupem przeplywomierza.zobaczymy,moze gdzies ustrzele.
pozdrawiam serdecznie i dziekuje za zaintteresowanie :d


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2008 20:04:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Jednak bym pobawił sie na Twoim miejscu przepływomierzem i rozdzielaczem. Nie raz, nie dwa i nie 10 razy, po strzale nie działała benzyna dla kogoś i oczywiście specjaliści, którzy mają długie zęby do mechanicznego wtrysku wolą po prostu powiedzieć, że trzeba go wymienić. Takie czasy, nikt nie chce się zajmować czymś co wymaga odrobiny cierpliwości i samozaparcia.

Jeżeli potencjometr w przepływomierzu jest elektrycznie sprawny, remie nie wygięte, rozdzielacz szczelny, a tłoczek w nim porusza się płynnie, regulator ciśnienia pracuje jak powinien, to cała reszta powinna być do naprawienia.

By uszkodzić coś w tym układzie poważnie (nienaprawialnie), to strzał musi być potężny. Skutki delikatnych puknięć bardzo często rozwiązuje prawidłowa regulacja + prostowanie/wymiana klapy spiętrzające. Sam przeżyłem nie jeden, nie dziesięć lecz wiele wiele więcej strzałów w AAR i nie uważam by były w stanie one tak łatwo pokonać tą konstrukcję. Samochód stracił chęć do konsumowania PB dopiero po zabawie ojca z regulacją bo mu źle chodziło. Okazało się, że złe chodzenie to nic innego niż potencjometr przepływomierza (przytarte ścieżki) i kilka innych drobiazgów.

Kilka osób na forum już udowodniło że KE-Jet nie taki straszny jak się go maluje i można mu stawić czoła.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2008 20:26:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Bobo napisał(a):
Jednak bym pobawił sie na Twoim miejscu przepływomierzem i rozdzielaczem. Nie raz, nie dwa i nie 10 razy, po strzale nie działała benzyna dla kogoś i oczywiście specjaliści, którzy mają długie zęby do mechanicznego wtrysku wolą po prostu powiedzieć, że trzeba go wymienić. Takie czasy, nikt nie chce się zajmować czymś co wymaga odrobiny cierpliwości i samozaparcia.

Jeżeli potencjometr w przepływomierzu jest elektrycznie sprawny, remie nie wygięte, rozdzielacz szczelny, a tłoczek w nim porusza się płynnie, regulator ciśnienia pracuje jak powinien, to cała reszta powinna być do naprawienia.

By uszkodzić coś w tym układzie poważnie (nienaprawialnie), to strzał musi być potężny. Skutki delikatnych puknięć bardzo często rozwiązuje prawidłowa regulacja + prostowanie/wymiana klapy spiętrzające. Sam przeżyłem nie jeden, nie dziesięć lecz wiele wiele więcej strzałów w AAR i nie uważam by były w stanie one tak łatwo pokonać tą konstrukcję. Samochód stracił chęć do konsumowania PB dopiero po zabawie ojca z regulacją bo mu źle chodziło. Okazało się, że złe chodzenie to nic innego niż potencjometr przepływomierza (przytarte ścieżki) i kilka innych drobiazgów.

Kilka osób na forum już udowodniło że KE-Jet nie taki straszny jak się go maluje i można mu stawić czoła.


święta racja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2008 11:27:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Takie pozytywne podejściedo tematu lubię;]

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: