.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 00:08:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2009 15:57:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sie.2007 19:23:51
Posty: 16
Lokalizacja: Puławy
aha aha, ale to bedzie gorszy niz podcisnienowy czy nie? gra to jakas role? aha panowie i jak z tym kontrolerem, w tamtym linku koles ma zamontowany Autronic AL700, u mnie jest natomiast STAG 2l unz=12V t=30stopniC+70stopniC, zauwazylem tez ze rozne sa przelaczniki od zmiany benzyna gaz, w AL700 jest taki guziczek z napisem autronic a u mnie jest poprostu przelącznik I O II. Co z robic z tymi fantami Panowie? Pomozcie

_________________
Audi 100 Avant :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2009 16:08:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Leszko napisał(a):
aha aha, ale to bedzie gorszy niz podcisnienowy czy nie? gra to jakas role? aha panowie i jak z tym kontrolerem, w tamtym linku koles ma zamontowany Autronic AL700, u mnie jest natomiast STAG 2l unz=12V t=30stopniC+70stopniC, zauwazylem tez ze rozne sa przelaczniki od zmiany benzyna gaz, w AL700 jest taki guziczek z napisem autronic a u mnie jest poprostu przelącznik I O II. Co z robic z tymi fantami Panowie? Pomozcie


W sumie to nie wiem z czym masz problem, reduktor który zakupiłeś podłączasz tak jak ten który masz teraz, dochodzi ci tylko jeden elektrozawór magnetyczny i tyle.

STAG 2L silniczek krokowy z registrem, co to za sterownik, dla mnie on jest ale tak jak by go nie było, ustawia się go na przełącznikach nie jest dobry niestety.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2009 16:21:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sie.2007 19:23:51
Posty: 16
Lokalizacja: Puławy
problem mam taki ze jestem zielony z tym wszystkim i chcialbym zeby to wszystko fajnie dzialalo i nie wysapily mi zadne problemy podczas instalacji typu ze cos do czegos nie pasuje, dlatego prosze Was szanowni Panowie zebyscie wytlumaczyli mi lopatologicznie co sie z czym jje i co bedzie najlepsze, dlatego sie pytam czy to podcisnienie bedzie mialo jakies znaczenie i czy dalsza czesc instalacji (te kontrolery itd) bedzie miala jakis wplyw na dzialanie calego ukladu, silniczek krokowy sie spalil i zwyczajnie nie dziala, a to co napisalem w poscie wczesniej poprostu pisze na tym kontrolerze ktory jest zamontowany, no i poprostu nie mam pojecia co dalej

pozdrawiam

_________________
Audi 100 Avant :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2009 16:32:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Temat był wałkowany dziesiątki razy. Układ z BLOSem będzie działał dobrze bez komputera, możesz zostawić wszystko tak jak jest, zmień tylko parownik. korkowca zostaw na sztukę (odkręcić dwie śrubki i zdjąć dekielek, wtedy włączyć zapłon - tłoczek się wysunie. Wypiąć wtyczkę z krokowca i wyłączyć zapłon. I tak do skutku, tzn. aż tłoczek wyskoczy). Możesz dołożyć register jak masz ochotę, żeby nieco zubożyć mieszankę przy wyższych obrotach, ale to bez przesady.
NIE ROZKRĘCAJ PAROWNIKA NA MAX, ustaw dużą śrubę na najszybsze obroty i 1/4 obroty do tyłu, a małą wkręć do końca i wykręć około 1/2 obrotu. Dużą śruba na BLOSie wkręcasz do końca i wykręcasz w miarę potrzeb, nie więcej niż 1 obrót, bo na paliwo nie zarobisz. Małą śrubkę wykręcasz na tyle, żeby ciepły palił "od strzału". Jeżeli założysz BLOSa tak, że odma będzie między nim a przepustnicą, to nie musisz podłączać kompensacji (nawet nie możesz, bo nie będzie chodził). Mniej więcej tyle... W linku, który wkleiłem wcześniej (to ja jestem ten "gostek") masz fotki jak to wygląda, różnica taka, że nie podłączasz podciśnienia i nie będziesz miał sterowania komputerkiem (na tym co masz zapomnij, żeby to sensownie działało, więc lepiej nich nie miesza).

Pozdrawiam

Edit: jak wszystko poskładasz i zacznie toto jeździć, to pomyślimy o zmniejszeniu zużycia paliwa

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2009 16:41:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sie.2007 19:23:51
Posty: 16
Lokalizacja: Puławy
dzieki bardzo za odpowiedz :)

pozdrawiam

_________________
Audi 100 Avant :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2009 18:15:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Od parownika do Blosa dajesz sam wąż bez żadnych registerów i krokowców. Chociaż jak napisał Wordeck, możesz zostawić na sztukę, ale żeby nie zakłucał działania Blosa.
Blos sam sobie dozuje i ustala mieszankę. U szwagra tak zrobiliśmy i jest git. Autko bez problemów osiąga 180km/h w górę - zostaje jeszcze luz pod pedałem :peace:
spalanie przy dynamicznej jeździe 12 - 14l
Na przeglądzie się nie czepiają Blosa, interesuje ich homologacja na butlę :peace:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 21:27:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sie.2007 19:23:51
Posty: 16
Lokalizacja: Puławy
Blos i parownik juz zalozone, powiedzcie mi teraz Panowie jak to wszystko zestroic ze soba, jak wyregulowac parownik?

_________________
Audi 100 Avant :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2009 23:14:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Blosa ustaw według instrukcji, a co do parownika, to musisz zasięgnąć rady u "znachora" , gdyż ja nie pomogę w tej kwestii :peace:

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: