Mauzer napisał(a):
Po jakiego skorpion gt że tak spytam
Bo się ST nie wyrabia ciśnieniowo, teoretycznie mógł by zostać, z powodu zapasu w czasach wtrysku, korekty zadziałają czas wtrysku LPG się wydłuży i nie zapętli wtryskiwaczy.
Dla mnie wydajny reduktor to taki który ogrzeje gaz i przy pałowaniu przez dłuższy odcinek drogi ok. 10km nie zamarznie, a temperatura gazu nie spadnie poniżej 20 stopni. I do tego ciśnienie przy maksymalnym obciążeniu nie spadnie więcej niż 0,1 bara. I to też zależy w jakim samochodzie. Zależy od jego czasów wtrysku PB i max obr. Może myślę inaczej niż inni gazownicy, ale swojego poglądu nie zmienię, dlatego właśnie Skorpion GT a nie ST. ST przy 170 koniach generuje w piku spadek o 0,5 bara, a normalnie o około 0,3 bara ciśnienia różnicowego.
Niedługo przetestuję podobno super reduktory dwu stopniowe IG1 i zobaczę co to jest warte.