.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.lut.2025 21:15:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C3 NF] problem z LPG c.d.
PostNapisane: 10.cze.2010 20:27:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
Panowie nastały ciepłe dni i pojawił sie u mnie dziwny problem.
Mianowicie gdy postoje w korku i auto mocno sie zagrzeje zdarza sie (nie zawsze) że nie chce się wkręcać na obroty max 2000 i koniec. Na benzynie ok. Przejadę kawałek ostygnie i wraca do normy :?:

Ło co chodzi :?: :peace: :!!:

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2010 13:13:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
Panowie dzisiaj jeszcze się bardziej pogorszyło.

Upał na zewnątrz jak nie wiem ale sinik jeszcze nie zdążył się nagrzać a już mi odcięło gaz powyżej 2500 obr.

Co to może być filtr powietrza może być przyczyną??

Może parownik. Da się go rozebrać i wyczyścić albo coś w tym stylu??

Miał ktoś może taki problem??

Na benzynie chodzi jak szwajcarski zegarek!!

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2010 12:56:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lis.2008 22:23:44
Posty: 57
Lokalizacja: Augustów
ale odcina gaz w sensie że centralka odcina dopływ czy gaz poprostu po otwarciu przepustnicy nie leci?

_________________
1986 Audi 100 c3 2.2 KU BLOS- moja ex Audi
Obrazek

1996 Audi A6 c4 2.5 TDI Ael
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2010 15:52:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.maja.2010 20:47:43
Posty: 63
Lokalizacja: Lubelskie
czy dusi go tak jakby dlawi?

_________________
BMW e34 535i - było
Opel Calibra 2.0 16V - było
BMW e34 kombi 525i - było
Audi 80 B4 - było
BMW e32 740iA - było
BMW e34 525tds - było
BMW e39 530d - było
BMW e34 kombi 530iA - było
Audi 100 C4 AAH - bylo
BMW e34 525tds touring - jest :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2010 18:39:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2008 11:14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
miałem podobnie, stan się wzmagał. Dochodziło do tego, że po odpaleniu trzeba było czekać aż się sam unormuje, po dodaniu gazu dławił się i gasł.

wymieniałem czujniki temperatury, była regulowana dawka paliwa, ostatecznie padło na nastawnik ciśnienia. Kupiłem, założyłem, wyjechałem w trasę i dzwon w ciągnik... W tym krótkim czasie objawy nie występowały, jednak nie wiem czy to zbieg okoliczności czy wyleczona usterka. Jak byś chciał nastawnik to pisz na priv ;)

_________________
Audi 100 C4 2,3 - zostały drzazgi :(
Audi A6 C4 2,8 AAH quattro MT sedan - jest ;)
Audi A8 D2 2,8 AAH quattro MT - sprzedany
Audi S8 D2 FL 4,2 AQH quattro AT - przyjemność z jazdy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2010 22:13:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Jaki czujnik temperatury i nastawnik ?
I o jakiej generacji LPG tu mowa ? Bo chyba nie sekwencji :D

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2010 13:30:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2008 11:14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
mówiąc o nastawniku miałem na myśli regulator ciśnienia Bosch, czujniki są dwa, mały i duży, wymieniony był ten mały (duży daje info na zegary)

ja jeździłem z instalacją gazową Landi Renzo IGS

_________________
Audi 100 C4 2,3 - zostały drzazgi :(
Audi A6 C4 2,8 AAH quattro MT sedan - jest ;)
Audi A8 D2 2,8 AAH quattro MT - sprzedany
Audi S8 D2 FL 4,2 AQH quattro AT - przyjemność z jazdy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2010 18:16:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lis.2008 22:23:44
Posty: 57
Lokalizacja: Augustów
a tutaj zapewne jest II gen. Ogólnie wygląda na to jakby było za niskie ciśnienie gazu. Może elektrozawory sie nie otwieraja do końca i blokuja przepływ gazu albo są zasyfione, może rurka miedziana która idzie od filtra gazu do reduktora jest za wąska albo zasyfiona. Względnie może parownik kończy juz swój żywot. Wypadało by posprawdzać te rzeczy.

_________________
1986 Audi 100 c3 2.2 KU BLOS- moja ex Audi
Obrazek

1996 Audi A6 c4 2.5 TDI Ael
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2010 12:59:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
Przepraszam że nie odpisywałem ale padł mi net.

To jest najprostsza instalacja bez żadnych bajerów TARTARINI.

Rurki miedziane wymienione są na nowe tak samo filtr i uszczelka.

Problem nasilił się teraz w weekend. Tzn. Odpalam samochód wszystko ładnie pięknie. Chodzi jak zegarek. Nagrzewa się do około 65 st. i koniec. Gaśnie
Po odpaleniu nie wkręca się na obroty powyżej 2000. Na wolnych pada od razu.

Odkręciłem tą śrubkę od parownika (tą z tworzywa) ale jakoś specjalnie dużo nagaru się tam nie uzbierało.

Problem pojawił się wraz z upałami nie wiem co to ma wspólnego.

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2010 15:36:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Kurka, rozkręć parownik i sprawdź w jakim stanie jest membrana. Potem szukaj dalej i zadawaj pytania.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2010 15:43:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
membrana w porządku. Parownik przeczyszczony!

wygląda na to że już sam więcej nie zrobię. Jutro jadę do gazownika. Podobno rozgarnięty człowiek.

Na benzynie niestety nie wyrobie finansowo :D

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2010 19:31:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
JUż wszystko jasne reduktor padł jak kawka. Czyszczenie nic nie dało :/

Biedniejszy o 400zł pozdrawiam i dziękuje za pomoc :peace:

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2010 22:05:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Slawek A4 napisał(a):
JUż wszystko jasne reduktor padł jak kawka. Czyszczenie nic nie dało :/

Biedniejszy o 400zł pozdrawiam i dziękuje za pomoc :peace:
A co w nim padło ? Przeciez w środku prócz membran i paru zaworków na spręzynkach nic nie ma.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2010 22:36:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lis.2008 22:23:44
Posty: 57
Lokalizacja: Augustów
oprócz tego co padło, napisz co za reduktor teraz masz.

_________________
1986 Audi 100 c3 2.2 KU BLOS- moja ex Audi
Obrazek

1996 Audi A6 c4 2.5 TDI Ael
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2010 16:31:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
Reduktor był regenerowany i czyszczony!

Problem polegał na tym iż mimo regeneracji na rozgrzanym silniku reduktor nie puszczał gazu. Nie wiadomo za bardzo który element wyzionął ducha. Czyściłem wymieniałem nic nie pomogło.
Problemy zaczęły się juz 2 lata temu. NIe dało sie wyregulować wolnych obrotów. Wariował jak nie wiem, ale jeździł. Teraz w te upały padł jak kawka.

Teraz na nowym hula jak marzenie!!!

Reduktor to TARTARINI G79 SE. Z króćcem kompensującym.

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: