.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.lut.2025 21:13:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 c4 2.0 8v ABK brak prądów do pompy paliwa
PostNapisane: 28.sie.2010 09:43:35 
witam. jak w temacie. nie ma napięcia na pompę paliwa (sprawdzane żarówką).


Opis problemu:

Bazowo siedział w aucie silnik 2.0 16v ACE. Silnik padł i padło na zmianę silnika na 2.0 8v ABK. Kolega wyjął wiązkę z dawcy i wsadził do mojego (żaden kabelek nie byl rozcięty) i auto prąd ma, rozrusznik kręci ale po przekręceniu stacyjki nie słychać sygnału pompy. Pompę zostawiłem z silnika 16v. Może być w tym problem że ciśnienia są inne w pompach? Chociaż mi się to nie wydaje. Skoro jedno było combi i drugie tak samo to i pompy będą jednakowe...


Czym może mi ktoś pomóc w tej kwesti? może ktoś miał taki problem?


Zaznaczam że auto ma LPG to znaczy miało ale teraz jest nie podpięte bo ja nie umiem a może troszkę na benzynie pojeżdżę... Zasilanie do LPG szło z czerwonego kabla grubego który zasila ECU (komputer w aucie). kolega go odciął od poprzedniej wiązki i zostawił LPG w spokoju. Następny problem że do tego jest jakaś wtyczka STOP K-J przypięta i przekaźnik 86/87 jakoś tak -wiem że on odpowiada za wyłączenie paliwa.


Gdyby ktoś nie rozumiał problemu dokładnie to mogę krok po kroku opisać wszystko. Czekam na jakieś propozycje itd odnośnie tego tematu ;)

P.s. Do pompy paliwa w baku idą 4 kable. 2xbrązowy, 1x zielony, 1x czerwony.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2010 10:51:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
co do prądów niech sie wypowie ktoś bardziej obeznany w elektryce ale pompa ma chyba swój przekaźnik a co do pompy to ta z 16tki ma 6bar i nawet mimo 3bar regulatora może go zalewać, popatrz na forum golfa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2010 10:42:14 
temat rozwiązany. Podczas gdy miałem LPG przy K-Jetronic'u jest przekaźnik do odcięcia pompy paliwa. Ten przekaźnik nam bruździ jeszcze a pompa to wiem że muszę ją wymienić ;) Zdam relację co i jak bo SWAP już gotowy do jazdy bez mała ;)


czas przekładki silnika z 2.0 16v ACe na 2.0 8v ABK (ABK w wersji angielskiej) = 5dni!!! i to bez mechanika, bez elektryka i bez cięcia jakiegokolwiek kabelka ;) wszystko bez mała wygląda jak oryginał.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2010 11:09:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
skrzynia z ACE czy ABK


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: