.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.lut.2025 21:10:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Sekwencja przełączanie się na PB
PostNapisane: 11.wrz.2010 14:04:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lis.2007 22:50:49
Posty: 275
Lokalizacja: Białystok
Panowie, mam problem z sekwencją w mojej lagunie. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale to motor 2.0 8v. Podczas gwałtownego przyspieszania, albo na nierównościach przełącza mi się na benzynę. Czasami dochodzi do tego, że jadę z palcem na przełączniku i cały czas przełączam na gaz. Czy ktoś wie czego to może być wina ? Dodam, że wskaźnik nie pokazuje odpowiedniej ilości gazu. Mam zatankowany do pełna a pokazuje rezerwę i odwrotnie. Z góry dzięki za pomoc ;) Pozdrawiam.

_________________
WWW.AUDIPODLASIE.PL
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2010 14:43:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 23:36:17
Posty: 257
Lokalizacja: Sokolniki Las/ Ozorków
tak wiem co ci jest moj kolega w mietku tak mial
poprostu jakis kabelek od masy od napiecia sie luzuje i traci napiecie i sie rozlacza jedz do jakiegos gaziarza i on ci to zrobi:)

_________________
jezeli robie jakies bledy w pismie to napisz pw poprawie post.
[Mazda 323f BG creon 1.6 Sohc benzyna]bylo
[Audi 100 c4 2.0e AAD klimatronik]bylo
[Audi a6 c4 2.6 abc klimatronik]jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2010 17:11:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2009 10:04:39
Posty: 139
Lokalizacja: pl-WPR/de-GOA
Auto: Łosiem 4.2V8
Jeżeli to nie kabelek to może być to objaw padającego reduktora...
tak czy inaczej bez gaziarza raczej się nie obędzie.

_________________

FOSS motorsport
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sekwencja przełączanie się na PB
PostNapisane: 11.wrz.2010 18:54:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
k1991 napisał(a):
... wskaźnik nie pokazuje odpowiedniej ilości gazu. Mam zatankowany do pełna a pokazuje rezerwę i odwrotnie


Jeżeli kiedyś było w porządku i nie zmieniano elementów instalacji, to komputer gazowy się zresetował, tyle że dziwne, że to jakoś jeździ jeszcze ;)

Z tym przełączaniem przy wstrząsach, to dziwne - dobry gaziarz prawdę Ci powie :peace:

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2010 20:22:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lis.2007 22:50:49
Posty: 275
Lokalizacja: Białystok
Samochód mam od miesiąca także, nie wiem nic o tym czy coś w przeszłości było zmieniane. Z tym wskaźnikiem to nie do końca tak jak napisałem, po prostu pokazuje bardzo różnie, pełny-pokazuje połowę itd.

_________________
WWW.AUDIPODLASIE.PL
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2010 17:03:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
k1991 napisał(a):
Samochód mam od miesiąca także, nie wiem nic o tym czy coś w przeszłości było zmieniane. Z tym wskaźnikiem to nie do końca tak jak napisałem, po prostu pokazuje bardzo różnie, pełny-pokazuje połowę itd.


Wskaźnik ma wybraną złą opcję w programie i źle ustawione progi i tyle.

Z przełączaniem może przyczyn być kilka, gubi jakiś sygnał, obrotów, wtrysku temperatury, ogólnie coś nie łączy, albo reduktor się kończy. Wszystko do zdiagnozowania ale mając samochód przed sobą najlepiej.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2010 21:49:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lis.2007 22:50:49
Posty: 275
Lokalizacja: Białystok
Jutro posprawdzam/przeczyszczę wtyczki i mase. Gdyby to nie pomogło jak sprawdzić stan reduktora ?

_________________
WWW.AUDIPODLASIE.PL
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2010 16:17:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
k1991 napisał(a):
Jutro posprawdzam/przeczyszczę wtyczki i mase. Gdyby to nie pomogło jak sprawdzić stan reduktora ?


Lapek na kolana i jazda.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: