A z czym masz problem?
Ja specem nie jestem, ale conieco wiem, więc może będę ci mógl pomóc.
I - ważna sprawa to określenie temperatury gazu w normalnej eksploatacji - aj obserwowałem swoja instalkę i wyszło że najczęściej jest ok 50-60stC, i po osiągnięciu tej temp kalibracja.
II - ważne też wyregulowanie reduktorów - oba powinny pracować na tym samym ciśnieniu.
Potem ustawić w programie ciśnienie na jakim chodzi układ, puścić autokalibrację, i po zakończonej kalibracji w drogę na Pb na zebranie mapy Pb, ja zbierałem w trybie 3D, dużo lepiej widać gdzie trzeba utrzymać silnik (obroty, uchylenie przepustnicy itd), po zebraniu mapy Pb, przełączamy na LPG i latamy tak samo, potem w 2D tak regulujemy mnożnik, żeby mapy nam się pokryły.
!!! BARDZO WAŻNE - przed kalibracją sprawdź korekty po temp i rpm - mają być na ZERO w każdym zakresie, nie włączaj ISA2 - jeśli Twój Stag ją ma - to tylko pierdzieli ustawienia, chyba, że nie chcesz się bawić w ręczne strojenie, to możesz ją włączyć i jeździć od razu na gazie, a ISA2 ustawi wszystko sama - ale wiesz jak to jest z automatem, wygodnie ale nie do końca precyzyjnie - jak z tipem
Jakby co pisz PW, albo GG, teraz mnie nie będzie przez jakiś czas, ale ok 13 powinienem już być dostępny.
Na LPG masz też Kornela - to nasz klubowicz, walinij mu PW, dobry chłopak i pomocny.